Cookies hjelper oss å levere våre tjenester. Når du bruker våre tjenester så godtar du vår bruk av cookies.

  1. NAV Kontaktsenter
    55 55 33 33

    Her svarer vi på alle ytelser inkludert uførepensjon. Bruk spesialnumrene nedenfor ved spørsmål om alderspensjon og hjelpemidler. Se også øvrige spesialnumre. Du må oppgi personnummer for å få hjelp i din sak.

  2. NAV Hjelpemidler og tilrettelegging
    55 55 33 35

    Det er en hjelpemiddelsentral i hvert fylke.De er ressurs-og kompetansesenter innen hjelpemiddelformidling og tilrettelegging, samt tolketjeneste for døve og døvblinde.Hjelpemiddelsentralene har et overordnet og koordinerende ansvar for formidling av hjelpemidler og tilrettelegging for funksjonshemmede innen eget fylke

  3. NAV Arbeidsgiver og leger
    55 55 33 36

    Arbeidsplassen er den viktigste arenaen for forebygging og oppfølging av sykefravær. Som arbeidsgiver har du hovedansvaret for oppfølgingsdialogen med den sykmeldte. Målet er å finne løsninger som kan hindre unødig lange sykefravær.

  4. 800 GJELD -økonomirådstelefonen i NAV, Arbeids- og velferdsdirektoratet
    800 45 353

    Ring 800GJELD - økonomirådstelefonen i NAV. Her får du enkle råd og hjelp til selvhjelp.800GJELD er det samme som 80045353, det vil si at tastaturbokstavene G - J - E - L - D samsvarer med tallene 45353 på telefonen. Klikk på kontakt oss under.

  5. Sunrise Medical AS
    67 21 64 11
    Dynamitv. 14 B
    1400 Ski
    Vis i kart

    Sunrise Medical er en av verdens største leverandører av tekniske hjelpemidler og er representert i alle landets fylker.