Om Canal Digital AS
Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?
Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?
Scan-Net AS
Ringeriksveien 32
3414 Lierstranda
Juridisk navn | ALLENTE NORGE AS |
Selskapsform: | Aksjeselskap |
Stiftelsesdato | 10.02.1997 |
Org.nr: | 977273633 |
Aksjekapital | 116328000 |
Omsetning. | - |
Firmaskatt | - |
NACE-bransje | 61.300 Satellittbasert telekommunikasjon |
Jonas Pether Gustafsson | Daglig leder |
Helge Svale Sirnes Øien | Styrets leder |
Jonas Pether Gustafsson | Styremedlem |
per gunnar Merakerli
mer enn ett år siden
frekke selgere, som ikke godtar , at jeg har lagt inn sperring for selgertelefoner. Dette grådige selskapet, oppfører seg pågående, og respektløst, Jeg bytter !
Tobias Spydevold Pettersen
mer enn ett år siden
Har blitt mye oppringt av canal digital, men den siste tiden har det tatt helt av. Jeg har nå bindt meg i 12 mnder hos en annen operatør, dette har jeg informert minst 3 av canal digital sine selgere om. Men de fortsetter å ringe med stadig nye numre.
Samantha Tabel
mer enn ett år siden
Fyfann slut å ringe meg.
Ringte meg nå flere ganger i siste dagene. Hvil dokka ikke forstår dette hvis man ta ikke på at folk er ikke interesert i dere???
Birger Stenstad
mer enn ett år siden
Sender dobbeltfakturaer, oppgir link som ikke finnes.
calle
mer enn ett år siden
kan beskrives med et ord DRITT bare problemer mister kanaler masse tull ikke bruk canalk digital
Tom Løkås
mer enn ett år siden
Har erfaring med begge hovedleverandørene i markedet på parabol samt RiksTV. og det fulle sannheten er: DE SUGER SVETT MANNEBALLE ALLE SAMMEN, MEN! det er KUN 1 av dem som det faktisk går an å snakke fornuft med, og det er canal digital. viasat vil gjøre alt for å lure folk, og stiller seg kunn på bakføttene når du krangler med dem, på mine saklige henvendelser hyrte viasat advokat! å det på MIN regning fordi det virket som om det var en advokat som hadde skrevet brevene fra meg! makan! og selvfølgelig finner viasat paragrafer og gjemme seg bak, jeg måtte bare betale FØR det skjedde en ulykke.
vedrørende canal digital har jeg hatt problemer med oppsigelse og klage på tunere, men med riktig innstilling, saklig henvendelse til paragrafer, lovverk, advokater, andre saker osv så gir de seg. de ga seg forøvrig til meg når jeg sendte de 1 brev der jeg skriver: "dersom dere ikke etterkommer mitt krav innen 7 dager fra dette brevets dato og fortsetter å bestride saken vil jeg opplyse om at mine kostnader med saken vil bli belastet dere når jeg vinner saken, kostnadene mine er som følger:
utskrift: NOK 3,- pr ark. bevis og saksgrunnlag ca 300 utskrifter,
brukte timer: 300,- (tapt inntekt)
Kunde av Kanal digital
mer enn ett år siden
Har nå forgjeves prøvd å ringe Canaldigital og ventet 1 time og 50 min uten svar da kom det en tlf svarer som ba meg oppgi mitt tlfnmr. Det gjorde jeg har ventet i 2tim 40 min uten svar. Dette er canaldigital på sitt beste
Syntes dem fortjener terningkast minus - 6 om det fantes. Selv Chatten på deres side var åpen men ingen mulighet å skrive noe.. Dette er totalt nedenom og hjem, det er min erfaring Andrea
Reidar
mer enn ett år siden
Har aldri hatt så mye rot med et kabel og nettfirma. Til tross for utrykkelig varsel om flytting, så klarte de og "glemme" og registrere det, med purringer og så vidre...Samme var det når jeg satte ned linjen. + ulidelig sommel og rot i kundebehandlingen. Nå håper jeg at jeg snart er kvitt purringene fra dem, etter å ha kuttet dem ut..
Petter
mer enn ett år siden
Savner sportspakkene til mobil. at man kan kjøpe tilgangen til feks tippeligaen og se den på mobilen. funksjonelt på samme måte som om man skal se en kamp på tv.
Birger Stenstad
mer enn ett år siden
MASER - MASER - MASER - MASER -
Oppringt ørten ganger, bare fortsetter å plage meg selv om jeg har sagt fra at jeg IKKE er interessert i Canal Digital.
Luis Caseiro
mer enn ett år siden
Undoubtedly, the worst company at the face of the Earth. Have told them countless times I'm not interested in their services, keep calling me. Every time they do, another chance to block another phone number.
kremenko34
mer enn ett år siden
Dritt !!! Dem bare ringer, ringer, ringer.
Behzad
mer enn ett år siden
Kontaktet CD første gang i May 2013 og informert om flyting til Danmark. Jeg fik beskjed på at oppsigelsesfristen er en måned og jeg har forholdt meg til dette og notert i kalender at siste frist for oppsigelse er 30. juni siden jeg flytter ut av landet fra 1. august.
17. juni kontaktet jeg igjen Canal digital og ønsket oppsigelse men kundeservice insistert på at jeg skal delta i vervekampanje, tross mitt ønske om oppsigelse. Han glemt at registrere min oppsigelse og sendte brev hvor han skriver at min oppsigelse er ikke registrert og jeg ønsker vervekampanje til ny hus eier. MIN ØNSKE VAR OPPSIGELSE OG ANNET ALTERNATIV KUNNE OVERVEJES OG JEG KUNNE REKONTAKTE HVIS DET VAR ØNSKELIGT. Jeg har været i kontakt med kundeservice igjen i juli og kan hører at oppsigelsen er ennå ikke registrert og kundeservice ønsker at registrere det først fra i dag 4. juli 2013. De påstår at jeg har muligens været i kontakt med kabel TV som har en måneds oppsigelse. Det er ikke min feil at opplysningene på nettet er forvirende. Jeg synes ikke det er den riktige måte at behandle en kunde på etter så mange år. Følelsen av at kundeservice vil forlenge og utsette oppsigelses fristen for at tjene penge på er uakseptabel. Det er ikke stort beløp vi prater om men måten at kreve pengene på er feil. snakket med teamleder som er så frekk at dirrekte oppfordrer til klage. Har gjort. Jeg blev dessuten informert om i dag at man beholder utstyret ved oppsigelse. Noe som vi allikevel ikke kan bruke i utlandet. Det kan være de vil endre mening sener og kreve utstyret tilbake. jeg kan ikke ståle på CD mere.
Andreas
mer enn ett år siden
Stort sett veldig fornøyd men kommer til å avslutte avtalen med borettslaget PGA at CD sponser idrettslag som driver økonomisk kriminalitet og det kan jeg ikke tillate
Anonym bruker
mer enn ett år siden
Elendig kundeservice, masse merarbeide , ingen hjelp å få fra dem..... Måtte 3 forsøk til for å klare å avslutte i forbindelse med salg av eiendom. Masse løfter....og that's it!
Anonym bruker
mer enn ett år siden
Vi ringte og sa opp abonomanget vårt på parabol i Mars , fikk beskjed om tre månder oppsigelsetid! Greit Nåkk! Men de har tydeligvis glemt og ført opp oppsigelsen, og etter det har det vært ett enormt langt strev med purringer stenge gebyrer og når jeg ringer 06090 så får jeg beskjedd om å betale nye 3 månder og purregningene! Imorgen skal jeg tilkalle forbrukerombudet ! Uten tvil .. Møkka sellskap! Ta heller ett annet sellskap.. og viss du skal flytte, gi beskjed hver månende før du flytter. Viss ikke er du jaggu ikke sikker på om de har fått med seg att du skal flytte. Fikk svi der og vi ! De ga oss tilbud på en ekstra pakke og bare får 69 kr mere i månenden. Så fikk beskjed om att de hadde jort en feil så regningene kom opp på over 1800 .- månenen. I over ett ..... år!!!! Kan med handen på hjertte si att jeg aldri skal ha canal digetal igjenn. Blodsugere...
mairt Myher
mer enn ett år siden
Bare tull den dagen jeg flytter skal ikke jeg ha
Canal digital
Reidar Lode
mer enn ett år siden
Etter 5 års kontrakt med kabel-TV og bredbånd fant vi ut at vi ville satse på fiber. Uten forvarsel dukker det opp en regning på 1000,- for et kabelmodem som for lengst burde vært avskrevet (og neppe har kostet dette beløpet noen gang). Jeg spør 06090 (Espen) om jeg kan sende det inn og se bort i fra regningen, og får et klart nei! Dessverre viser det seg at jeg for ca 5 år siden skrev under på en kontrakt hvor dette sikkert står.
Det hadde gått an å gi beskjed før en slik frist utløpte(dersom det skulle være det). Hvor lang avskrivningstid har dere på slike modem (20 eller 40 år??)? Dette kaller jeg hevn på gamle kunder!
Nøkkelord mangler