Om NetOnNet

Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?

NetOnNet, Firmainformasjon

Offisiell informasjon

Juridisk navnNETONNET NORSK AVDELING AV UTENLANDSK FORETAK
Selskapsform:Norskregistrert utenlandsk foretak
Stiftelsesdato-
Org.nr:982238218
Aksjekapital0
Omsetning.-
Firmaskatt-
NACE-bransje47.919 Postordre-/Internetthandel med annet spesialisert vareutvalg, 47.410 Butikkhandel med datamaskiner og utstyr til datamaskiner

Lederstillinger/Administrasjon

Trygve HilleslandDaglig leder

Omtaler om NetOnNet

Bjørn Arne Osmundsen

mer enn ett år siden

Ubrukelig kundeservice og urimelig lang leveringstid. Venta 4 mnd på en skotørker.

Lisa Le

mer enn ett år siden

Vil ikke anbefale denne nettbutikken for noen. Mangel på kompetanse hos kundeservice til å kunne klare å svare på spørsmål på forhånd og eventuell gjøre kunden klar på kostnaden før kunden blir bedt om å sende inn varer som ikke dekkes av garantien til serviceverkstedet. Dette er useriøst! derfor anbefaler jeg at folk tenker seg om før de handler fra Netonnet.

I mailen fra dem skriver de ikke at de kommer til å belaste kunden 400,- uten at noe ble gjort med skaden.

Age Oppegaard

mer enn ett år siden

Ikke kjøp noe på Netonnet for der er kundeservicen på bånn. Finn andre

Bjørnar Korsmo

mer enn ett år siden

Hold dere unna Netonnet. Fryktelig kundeservice. Det er 3 mnd siden jeg leverte varen tilbake og har fortsatt ikke fått tilbake pengene. De skylder på sykdom og lav bemanning... Bruk Komplett eller POWER istede

Espen Wold

mer enn ett år siden

Etter mye frem og tilbake ble jeg enig med kundeservice - som er bra!

Anders Kanten

mer enn ett år siden

Ikke forvent deg at de kommer til å refundere eller reparere ting som blir ødelagt. Om du også sjekker Trustpilot så gir nesten samtlige som har hatt et problem og trengte kundeservice de 1-stjerne. De er sleipe og driver med ansvarsfraskrivelse.

Je83

mer enn ett år siden

Først det positive:
Varen var billigst på net on net og frakten var gratis.
Varen kom raskt.

Så til det negative:
Varen gikk i stykker første dagen, dog ikke net on net sin feil.
Påfølgende kundeservice derimot var overraskende elendig fra net on net.
Først var det uklar tilbakemelding på hva som skulle gjøres med varen.
Så sendte vi den tilbake, fikk aldri beskjed om at den var mottatt.. måtte ringe og sjekke selv tre ganger og fikk beskjed om at den var ankommet mottak i Norge, men ikke Sverige enda.. Hørte dernest ikke mer fra dem.
Fikk så pakken i retur etter noen uker. Uten beskjed i mellomtiden om hva som hadde skjedd med den, om den var fikset eller ei osv.

Pakningen vi mottokk i retur så helt herpet ut, så før vi åpnet den ringte vi for å høre om den i det hele tatt hadde blitt reparert. Fortalte dem vi syntes det var dårlig at vi ikke hadde mottatt informasjon. Damen var tydelig sur på grunn av våres tilbakemelding. Så dro jeg en spøk om at det så ut som om den hadde blitt hoppet på og sendt tilbake til oss. Da svarte damen gørr surt; JA FOR DET ER AKKURAT SÅNN VI HOLDER PÅ HER PÅ NET ON NET JA! NEI, ELLER IKKE!
Jeg svarte tilbake; jøss.. jeg bare spøkte men ok, takk for god kundeservice... Damen som forøvrig var svensk la på.

Jeg ble først ganske sint, men så tenkte jeg at det må være verst for henne som har det så miserabelt på jobb at hun tar alle hendvendelser personlig.. og klikker for det. Jeg kan i det minste velge å aldri forholde meg til net on net igjen og kopiere denne anmeldelsen videre på flere nettsteder så andre vet hvilken service de har å vente om det er en feil på varen.

Da vi åpnet pakken når vi kom hjem oppdaget vi at varen hadde fått en ny bulk og en svær sprekk i siden.. Vet ærlig talt ikke hvor vi tar det fra nå. Bestilte varen i begynnelsen av februar og nå er vi straks i april..

Øystein

mer enn ett år siden

Hei!

Jeg bestilte en Seagate-harddisk fra netonnet for en uke siden. Harddisker er mekanisk ømfindtlige og tåler fysiske påkjenninger svært dårlig. Av den grunn pleier slike komponenter vanligvis å være pakket med beskyttende emballasje, noe som etter min erfaring er vanlig praksis i andre nettbutikker. Da jeg mottok pakken fra netonnet lå harddisken derimot løst oppi en forholdsvis stor pappeske, uten så mye som en plastboble. Dette virket merkelig, så jeg antok det hadde skjedd et feil ved pakkingen.

Jeg kontaktet derfor netonnets kundeservice for å be om en ny harddisk som var pakket på en støtsikker måte. Vedlagt i e-posten var bilder av pakken slik jeg mottok den. Svaret jeg fikk var: "Vi pakker ikke denne pakken på en annen måte", en ny harddisk pakket på forsvarlig måte kunne jeg forøvrig bare glemme.

Etter min mening er dette både merkelig og trist. Merkelig, fordi den fornuftige måten å takle feil i en bedrift på er å forsøke å rette den opp, ikke å påpeke at feilen er tilsiktet. Trist, fordi netonnet med dette kommuniserer at de bevisst bryter loven, jf. fkjl. § 15 (1) (e).

Kort oppsummert bør man dermed unngå å bestille ømfintlige produkter fra netonnet så lenge de mener det er forsvarlig å legge varene løst oppi pappesker og sende de avgårde på en durabelig ristetur gjennoms Postens pakkesirkus ;).

Shazad Rafi

mer enn ett år siden

Gode priser og korte leveringstider, har handlet der 4 ganger det siste året.

Emil Bakken

mer enn ett år siden

Utrolig dårlig service! bestilte også levering i postkasse med levering mellom 2-4 virkedager, tok nesten to uker og pakken ble levert på nærmeste utleveringpost (som er over 1 times kjøring med bil) selv om postnord bilen kjører bokstavelig talt 1 meter unna postkassa på ruta si. Dette ble også avgjort uten noen kommunikasjon med kjøper, utrolig dårlig og useriøst. Ingen hjelp å få og svaret fra netonnet er at slik er det bare. . Aldri mer

Camilla kk

mer enn ett år siden

Tidenes dårligste kundeservice!!! sendt 50 mail+ uten svar de siste 6 mnd!!!!! fått to svar, det skal jeg innrømme. På enkelte mail der de ikke svarer på noe! Jeg fikk helt defekt NY PC, sendt til verksted og fikk den i retur - med bekreftelse fra verksted at pcen er ødelagt fra produksjonsside. Nå vil ikke Net on net gi noen flere svar! FY!!!

Thomas Strzelecki

mer enn ett år siden

Veldig flinke til å selge deg ting. VELDIG dårlige på kundeservice. Sure, tverre, vanskelige og håpløse. Kjøp hos noen konkurrenter som ikke har gått på kundeservice-skolen i Nord-Korea.

Mike FR

mer enn ett år siden

Alt er bra helt til man kommer i kontakt med kundeservice - så pass på for man vet aldri når man plutselig trenger hjelp fra dem - men da møter du virkelig motstand på helt åpenbare ting. Noe tydeligvis mange andre omtaler også viser.

Utrolig kjedelig da alt ellers virker greit, men med den konkurransen nettbutikker har i dag er kundeservice utrolig viktig da varelager og pris så og si er likt hos alle.

Velger heretter alltid noen andre!

Espen Wold

mer enn ett år siden

Hadde feil på produkt, snakket med kundebehandler som sa de ikke fikset disse problemene men erstattet med nytt produkt, men at de var utsolgt så jeg kunne velge å å få refundert pengene. Så langt veldig bra. Jeg valgte pengene og skrev dette på returseddel. Kjøpte nytt produkt et annet sted. Etter en stund fikk jeg nytt produkt tilsendt som jeg da ikke trenger. NetOnNet sier de aldri har sagt jeg kan få refundert pengene, at jeg hører det jeg vil høre... osv. Elendig butikk - styr unna, mulig de er billige, men jeg kommer ALDRI til å handle der igjen!

Andersen Kjetil

mer enn ett år siden

Bestillte varer, men fikk feil vare. Prøver å komme igjennom på telefon til kundeservice. Har ringt i flere timer, blir bare satt i en evig lang ventekø med hjernedød musikk på ventelinja. ELENDIG!

Je83

mer enn ett år siden

Først det positive:
Varen var billigst på net on net og frakten var gratis.
Varen kom raskt.

Så til det negative:
Varen gikk i stykker første dagen, dog ikke net on net sin feil.
Påfølgende kundeservice derimot var overraskende elendig fra net on net.
Først var det uklar tilbakemelding på hva som skulle gjøres med varen.
Så sendte vi den tilbake, fikk aldri beskjed om at den var mottatt.. måtte ringe og sjekke selv tre ganger og fikk beskjed om at den var ankommet mottak i Norge, men ikke Sverige enda.. Hørte dernest ikke mer fra dem.
Fikk så pakken i retur etter noen uker. Uten beskjed i mellomtiden om hva som hadde skjedd med den, om den var fikset eller ei osv.

Pakningen vi mottokk i retur så helt herpet ut, så før vi åpnet den ringte vi for å høre om den i det hele tatt hadde blitt reparert. Fortalte dem vi syntes det var dårlig at vi ikke hadde mottatt informasjon. Damen var tydelig sur på grunn av våres tilbakemelding. Så dro jeg en spøk om at det så ut som om den hadde blitt hoppet på og sendt tilbake til oss. Da svarte damen gørr surt; JA FOR DET ER AKKURAT SÅNN VI HOLDER PÅ HER PÅ NET ON NET JA! NEI, ELLER IKKE!
Jeg svarte tilbake; jøss.. jeg bare spøkte men ok, takk for god kundeservice... Damen som forøvrig var svensk la på.

Jeg ble først ganske sint, men så tenkte jeg at det må være verst for henne som har det så miserabelt på jobb at hun tar alle hendvendelser personlig.. og klikker for det. Jeg kan i det minste velge å aldri forholde meg til net on net igjen og kopiere denne anmeldelsen videre på flere nettsteder så andre vet hvilken service de har å vente om det er en feil på varen.

Da vi åpnet pakken når vi kom hjem oppdaget vi at varen hadde fått en ny bulk og en svær sprekk i siden.. Vet ærlig talt ikke hvor vi tar det fra nå, bestilte varen i

Cindy

mer enn ett år siden

Har kjøpt mine 4 siste mobiltelefoner her - og hver gang er de i postkassen innen 1 uke og aldri tull!
Denne butikken kan jeg glatt anbefale til andre :)

Anonym bruker

mer enn ett år siden

NetOnNet har jeg brukt 2-3 ganger det siste året, og er relativt fornøyd med dem. Leveringstid er bra, produktutvalget helt greit (ikke så stort som hos enkelte andre nettbutikker i denne bransjen), og tilbudene de kjører med jevne mellomrom er også stort sett bra.