ServiceCompaniet AS selger deler og tilbehør til dine maskiner på kjøkkenet over disk og nett. Vi har også grossistsalg av deler og tilbehør til forhandlere og private.
I have sent my Delonghi koffeemaskin to service. Koffeemaskin was in perfect condition (2months) without any scratches and totally clean. Today I have recived my maskin from the service... Totally dirty with coffee everywhere and visible scratches. How it is possible that you can send something like that to the customer?? With coffee and water in the tank. This maskin is look like garbage now.
3 månder sidenSvarRapporter
vaidas varnavicius
dårlig point service .
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Kristin Medalen
Fikk en Kenwood blender i gave, fra Service companiet. Tok kontakt med de da produktet på ingen måte holder mål. Blir møtt av en arrogant holdning og serdeles lite interesse av å ordne opp!
Mer enn et år sidenSvarRapporter
ServiceCompaniet AS svarer
Hei,
Beklager at du sitter igjen med dette inntrykket. Hvis du ikke er fornøyd med ditt produkt anbefaler vi at du retter din henvendelse til utsalgssted som kan hjelpe deg videre. Vi selger ikke produkter.
Mer enn et år siden
kristoffer evanger
Fikk beskjed av Elkjøp at disse kunne fikse maskinen min så jeg ringte og spurte om de gjorde reparasjoner på Krups kaffemaskiner og de svarte Ja etter verdens dårligste vei beskrivelse var jeg der etter ca 2 timer fra Lørenskog, men da kunne plutselig ikke fikse maskinen min selv om de som var der hadde jobbet med Krups før og de hadde sagt i telefonen at de fikset Krups de gadd faktisk ikke se på maskinen en gang enste som var feil var at kvernen var tett, de mente at den måtte sendes til Bergen og repareres der. det endte med at jeg så en youtube film og fikset den selv. Foreslår navn bytte til Møkka servicecompaniet
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Svein Ove Surdal
ingen service
etter å ha kjøpt en eltekroken, brukt denne en liten stund. Nå har den flasset av store flak av det ytterste laget. Det kommer ut et svart pulver fra inni eltekroken. etter å ha tatt kontakt med ServiceCompaniet så er det ingen hjelp å få ingen erstatting av varen eller noe. fikk beskjed om at jeg kunne kjøpe en ny dersom jeg ønsket, de la med en link.
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Kristine
Kjempe service:):)
Jeg hadde et "kjempeproblem" da eltekroken hadde kilt seg fast i Kenwood kjøkkenmaskin min og gjort den ubrukelig til vanlig baking. Det skulle feires bursdag for datteren min hele helgen, og jeg hadde ikke begynt ordentlig med bakingen enda. Når jeg kom innom ServiceCompaniet sa de først at de ikke viste om dette kunne gjøres i dag. Da jeg lettere fortvilet fortalte om helgens bursdagsselskaper, ville de gjøre sitt aller beste for å hjelpe meg. Ca 30 minutter senere får jeg melding på sms om at maskinen er fikset og klar!!!! Snakk om god service og imøtekommenhet! De rettet virkelig helgen min:)