Om Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS

Vi hjelper deg med små prosjekter som å bytte en kjøkkenkran eller store prosjekter som å bygge badet du har drømt om.

I over 70 år har vi levert rørleggertjenester i Lørenskog og omegn. Butikken har vært åpen i over 50 år.

Vi er en gammel bedrift med solid erfaring og historikk. I over 70 år har vi levert rørleggertjenester i Lørenskog og omegn. Butikken har vært åpen i over 50 år. i 2014 flyttet vi og åpnet ny flott butikk i Strømsveien 229, fortsatt i Lørenskog kommune

Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS' valgte linker

Bildegalleri

  • Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS Rørlegger, Lørenskog - 1
  • Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS Rørlegger, Lørenskog - 2
  • Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS Rørlegger, Lørenskog - 3
  • Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS Rørlegger, Lørenskog - 4
  • Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS Rørlegger, Lørenskog - 5
  • Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS Rørlegger, Lørenskog - 6

Omtaler om Comfort Lørenskog - Kristiansen & Støkket AS

Rolf Jensen

mer enn ett år siden

Elendig service. Styr unna. De skulle bytte varmtvannsbereder via borettslaget og vi ba om tilbud på ekstraarbeid som ble kr.20.000.- Etter flere uker uten svar på purring om når de kunne komme på tlf. og mail Fikk vi en dato for enten befaring eller montering. De skulle gi oss klokkeslett, noe vi ikke fikk. Jeg var hjemme fra jobb hele dagen, men ingen kontaktet oss eller kom .Vi kontaktet så Comfort Lillestrøm, over påske, og 6 virkedager etter var alt utført inkl. varmtvannstank

PH

mer enn ett år siden

Jeg ville gitt disse folkene minusstjerner dersom det hadde vært mulig.

1. De kom ikke til avtalt tid.
2. De utførte ikke jobben til avtalt pris.
3. De feilfakturerte materiell.
4. De feilmonterte dusjkabinett hvor de la all skyld og ansvar over på produsenten og importøren. Dette fikk de ikke medhold i da saken ble lagt frem for Forbrukertvistutvalget (FTU).
5. De klarte ikke å rette opp feilen på dusjkabinettet (som lakk som en sil) etter gjentatte forsøk.
6. Det hører med til historien at importøren (i ren sympati med meg) har for egen regning montert et identisk dusjkabinett med identisk dusjkar hvor de aktuelle problemene forsvant som dugg for solen.
7. På bransjens egen propagandaportal rørfag.no blir slike saker løftet frem som en seier. Det er en skam - spesielt fordi rørfag ikke evner å følge opp sakens endelige utfall - altså ren og selektiv propaganda!

Svar fra firma

Vi ønsker ikke å ta skittenvasken med kunden i åpenheten men må besvare denne. Vi kunne skrevet mye om denne saken og besvart klagers punkter, men forsøker å holde oss kortfattet, på tross av at denne saken har vært meget omfattende, og vanskelig å besvare kortfattet.

Kunden hadde en rekke punkter han klagde på og fremsatte flere krav. Saken ble behandlet i Klagenemnda for håndverkstjenester hvor det ble enstemmig dømt i vår fordel på samtlige punkter.

Kunden tok deretter saken videre til forbrukertvistutvalget. Igjen ble han avvist på sine punkter og krav med ett unntak.

Det ble tatt en prinsipiell viktig avgjørelse for bransjen. Vi som montør blir stående ansvarlig for alle kostnader relatert til feilsøking/utbedring av feil/svakheter på produkter kunden selv har gått til anskaffelse av (leverandøren klarte selv ikke å utbedre feilen og omleverte produktet). Kunden ble dømt til å betale størsteparten av faktura ink. renter.

Utfallet er prinsipielt viktig og resulterer i at vi ikke lenger kan påta oss monteringsarbeid på (ukjent) utstyr som kunden selv har gått til anskaffelse av.

Hans Olav Nilsen

mer enn ett år siden

Veldig godt fornøyd.

Mulige nummerkombinasjoner

679110106791 1010679 11 01067 91 10 10