Om SAS - Scandinavian Airlines

Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?

SAS - Scandinavian Airlines, Firmainformasjon

Offisiell informasjon

Juridisk navnSCANDINAVIAN AIRLINES SYSTEM DENMARK-NORWAY-SWEDEN
Selskapsform:Norskregistrert utenlandsk foretak
Stiftelsesdato-
Org.nr:961510740
Aksjekapital0
Omsetning.-
Firmaskatt-
NACE-bransje51.100 Lufttransport med passasjerer, 33.160 Reparasjon og vedlikehold av luftfartøyer og romfartøyer

Lederstillinger/Administrasjon

Erno Kalle Ilari HildenDaglig leder

Omtaler om SAS - Scandinavian Airlines

Magnus Frydenlund

mer enn ett år siden

Dette er latterlig. Umulig å komme i gjennom på telefon, chat er en vits og mail besvares ikke. Nesten litt tragikomisk, med tanke på at SAS faktisk er et selskap som lever av å selge billetter til nettopp - kunder... Velg et annet selskap. Det kan ikke bli verre.

Anonym bruker

mer enn ett år siden

jeg kommer ikke inn på min eurobonus konto.Har forsøkt i flere uker,men kommer ikke inn. Det er helt umulig å få snakket med noen i sas. Jeg beteler 49 kroner til banken for å få påeng.Kan noen gi meg et passord som gjelder?

Vibeke Gjøsdal

mer enn ett år siden

SAS er for alle praktiske formål utilgjengelige for annen kontakt enn via innlogging. Chat og telefon har mer enn 60 min ventetid, noe som i praksis er utilgjengelig. Der som SAS ønsker goodwill og gjenbestillinger, bør de ta innover seg at kundene av og til har behov for å komme i kontakt med dem via telefon eller chat og kunne gi tilbakemelding på mail.

Cato H. Grønnern

mer enn ett år siden

Har prøvd å nå SAS-kundeservice. På fredag var jeg nr. 57 i køen, i dag, mandag nr. 42 i køen. På fredag beholdt jeg min plass i køen uten endring i 10 minutter. På chat-tjenesen var det omtrent like dårlig. Vil ikke SAS ha kunder? Dette er alt for dårlig!
Hilsen Cato H. Grønnern

Janne Bondi Johannessen

mer enn ett år siden

Jeg har ventet i telefonen i over en time. Har vært nr en i køen i tre kvarter. Dette er å bli holdt for narr. Kommer ikke inn i chat. Hvordan får man kontakt med SAS egentlig?

Ole Johan Østvoll

mer enn ett år siden

Veldig vanskelig å komme i kontakt med SAS. Savner en epostadresse

Arne Solberg

mer enn ett år siden

Prøver å ringe. Ventet 45 minutter på å rykke to plasser frem i køen. Samme med chatten. Dette er uholdbart. Min sak kan ikke løses online får jeg beskjed om hvis jeg prøver det. Reiser også en del med andre flyselkskap og har nok måttet vente der også, men aldri noe som dette.

Kenneth Sveen

mer enn ett år siden

Min kjæreste hadde glemt å reservere glutenfri mat, ønsket derfor å endre dette slik at hun fikk mat på flyet hjem fra Japan. Hyggelig svensk jente ordnet dette direkte. Videre ønsket jeg barnemat til ettåring, noe hun og ordnet uten videre spørsmål. Super service!!!!!! Taler sterkt i favør for å velge SAS ved neste flygning, det er i de "små" detaljene man ser kvaliteten.

Nøkkelord

Nøkkelord mangler

Mulige nummerkombinasjoner

648160506481 6050648 16 05064 81 60 50