Dette er latterlig. Umulig å komme i gjennom på telefon, chat er en vits og mail besvares ikke. Nesten litt tragikomisk, med tanke på at SAS faktisk er et selskap som lever av å selge billetter til nettopp - kunder... Velg et annet selskap. Det kan ikke bli verre.
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Janne Bondi Johannessen
Jeg har ventet i telefonen i over en time. Har vært nr en i køen i tre kvarter. Dette er å bli holdt for narr. Kommer ikke inn i chat. Hvordan får man kontakt med SAS egentlig?
Mer enn et år sidenSvarRapporter
jeg kommer ikke inn på min eurobonus konto.Har forsøkt i flere uker,men kommer ikke inn. Det er helt umulig å få snakket med noen i sas. Jeg beteler 49 kroner til banken for å få påeng.Kan noen gi meg et passord som gjelder?
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Ole Johan Østvoll
Veldig vanskelig å komme i kontakt med SAS. Savner en epostadresse
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Vibeke Gjøsdal
SAS er for alle praktiske formål utilgjengelige for annen kontakt enn via innlogging. Chat og telefon har mer enn 60 min ventetid, noe som i praksis er utilgjengelig. Der som SAS ønsker goodwill og gjenbestillinger, bør de ta innover seg at kundene av og til har behov for å komme i kontakt med dem via telefon eller chat og kunne gi tilbakemelding på mail.
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Arne Solberg
Prøver å ringe. Ventet 45 minutter på å rykke to plasser frem i køen. Samme med chatten. Dette er uholdbart. Min sak kan ikke løses online får jeg beskjed om hvis jeg prøver det. Reiser også en del med andre flyselkskap og har nok måttet vente der også, men aldri noe som dette.
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Cato H. Grønnern
Har prøvd å nå SAS-kundeservice. På fredag var jeg nr. 57 i køen, i dag, mandag nr. 42 i køen. På fredag beholdt jeg min plass i køen uten endring i 10 minutter. På chat-tjenesen var det omtrent like dårlig. Vil ikke SAS ha kunder? Dette er alt for dårlig!
Hilsen Cato H. Grønnern
Mer enn et år sidenSvarRapporter
Kenneth Sveen
Endre meny under flygning
Min kjæreste hadde glemt å reservere glutenfri mat, ønsket derfor å endre dette slik at hun fikk mat på flyet hjem fra Japan. Hyggelig svensk jente ordnet dette direkte. Videre ønsket jeg barnemat til ettåring, noe hun og ordnet uten videre spørsmål. Super service!!!!!! Taler sterkt i favør for å velge SAS ved neste flygning, det er i de "små" detaljene man ser kvaliteten.