Om Østfold Bildemontering AS

En av norges største bildemonteringer, med deler til nyere biler.

Østfold Bildemontering as startet høsten 1984 Foretnings ideen bygger på å kjøpe nyere skadde kjøretøy fra forsikrings selskap,

demontere de og selge delene.

I løpet av årene har vi bygget opp en kunnskap om faget som få kan vise til

I dag importerer vi i tillegg deler fra hele nord Europa og er spesialisert på motor og driverk.

Vi skaffer det meste og har solgt mer en 12000 motorer og 16000 gearkasser og et utall av fronter bakparter til nyere biler

Etter mer en 25 år i bransjen, tar vi de fleste utfordinger som våre faste og nye kunder måtte ha.

Østfold Bildemontering AS' valgte linker

Bildegalleri

  • Østfold Bildemontering AS Bilopphugging, Sarpsborg - 1
  • Østfold Bildemontering AS Bilopphugging, Sarpsborg - 2
  • Østfold Bildemontering AS Bilopphugging, Sarpsborg - 3

Østfold Bildemontering AS, Firmainformasjon

Offisiell informasjon

Juridisk navnØSTFOLD BILDEMONTERING AS
Selskapsform:Aksjeselskap
Stiftelsesdato01.08.2001
Org.nr:984290756
Aksjekapital242000
Omsetning.-
Firmaskatt-
NACE-bransje45.320 Detaljhandel med deler og utstyr til motorvogner, unntatt motorsykler

Lederstillinger/Administrasjon

Terje Skau KarstensenDaglig leder
Bjarte KaldestadStyrets leder
Jonny JakobsenStyremedlem
Terje Skau KarstensenStyremedlem
Pär Johan Ingvar Olsson RafstedtStyremedlem
Jennica Lizette ThorinStyremedlem

Omtaler om Østfold Bildemontering AS

Stephan Sond

mer enn ett år siden

Meget bra service. Hjelp til alt. Raskt og effektivt.
De holder hva de lover.

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Her er det mange "kunder " som tror og mener mye pjatt !! Personlig finnes det vel ingen hoggere som er mer seriøse enn ØBD spør du meg. Har alltid handlet her. Jeg ringer og kan hente deler samme dag eller dagen etter. Du får det du betaler for ! Skal du ha skrot får du det andre steder !!!!!

Svar fra firma

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!

Ketil Østrem

mer enn ett år siden

Snakket med en kar som tar opp telefonen og sier "ja?!" og svarer "næh.. ha'kke". Tviler på at han prioriterte meg som kunde da jeg skulle bare ha meg noen billige stålfelger. Blir vel en annen tone hvis jeg skal ha en girkasse til 30.000,-??? Latterlig mottak av kunder på telefon.
De fører visst ingen stålfelger til noen av bilene på veien.

Svar fra firma

Hei Ketil! Det stemmer det at vi selger utrolig lite stålfelger. Vi tar vare på Alu-felger av større dimensjoner og til spesielle biler, mens resten leveres til gjennvinning da det i mange tilfeller er vel så god pris i det som å selge over disk. Derimot kan vi skilte med å ha et svært godt utvalg av andre brukte bildeler. Beklager at du følte kundemottaket dårlig.

Max

mer enn ett år siden

Jeg mener veldig mye samme som de andre her. Man må vente lenge for å få hjelp og man får heller ikke gå rundt å titte på ting, utenatt sjefen" ber meg dra fra stedet og tydlighvis tror jeg skal ta noe... Men de får 2 stjerner for de andre hyggelige folkene som er der.

Håper for deres egen og kunders del at dere endrer dere! KundeService er utrolig viktig i den type bransje!

Aldrig mer ØBD

mer enn ett år siden

Spurte etter en liten brakett til en vindusheis og fikk beskjed om at de kun solgte komplett vindusheis med motor og det hele. Fikk heller ikke demontere delen selv. Hva er vitsen med å kjøpe hele kua når man kun trenger en dråpe melk???

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Jeg har aldri opplevd bedre service noen andre plasser og værtfal med tanke på att dette er ett hugeri.. Østfol bildemontering har sjønt dette med kunde behandlig og oppfølging av kundene. Jeg har kun snakket med Atle siden jeg først tokk kontakt med østfol bildemontering for og få tak på en motor til min corolla.. Jeg har aldrig spurt om og få prate med Atle men jeg antar att han har meg som kunde så derfor er det att man blir sattover når man ringer for og spøre om ett enkelt spørsmål slik att man blir registret hos en saks behandler.. Fantastisk kunde service fra Atle sin side i værtfal.. vet hvor jeg skal ringe neste gang.
Til alle som mener att østfold bildemontering har dorlig service! Dere kan få lov til å ringe til skroten her i byen!! jeg betaler heller ekstra for og få sent delene fra østfold en og handle her.. Bra jobba av østfold bildemontering vill jeg si :D

Anonym bruker

mer enn ett år siden

får god service og hjelp

eks- kunde

mer enn ett år siden

er jo helt utroligat når man ringer inn og har et enkelt spørsmål, så blir man satt over pga at de som svarer i tlf ikke har en skjerm de kan se på om man har inne den eller den bilen. Alt annet ligger jo på data. Er nesten som å komme fram til GET! Ikke speshygelige folk der heller, og faktisk ganske enig med etpar som kritiserer. Skjerp dere og lær dere kundebehandling selv om det er et bilopphuggeri! Vi som handler der er med å betaler lønna deres.

RS

mer enn ett år siden

Alltid dårlig service. Sist spurte jeg etter dekk og mannen gikk på lageret. Jeg ventet 30 min da han kom tilbake. Rakk ikke spørre om han fant noe før jeg fikk beskjed om å vente, da han fikk en kunde i mellom tiden. Så når han var ferdig spørte jeg om dekkene. Dekk? sa han hvilket dekk? Forklarte at jeg ventet så lenge og da så man at han jugde og sa. Nei det har vi ikke. Mener det samme som buksemannen. Disse 2 somskal ta seg av kunder i bygget vet ikke hva kundeservice er. Og da må jo mann for faen meg få lov til å se om det finnes noe på plassen? Det er jo bildeler og man går jo ikke ned ditt med en ryggsekk eller varebil !!! Skjerp dere !!!

am

mer enn ett år siden

Kjappe leveringer og rask betjening!

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Dette er ikke stedet du drar om du ønsker service, gode priser og/eller behjelpelige ansatte. Har vært der uttallige ganger og erfart at de "ikke har delen" om det er snakk om deler til under 200,- til tross for at bilen står der. Dette kombinert med blodpriser på deler med lik garanti som andre bilskroter gjør at jeg aldri setter min fot der igjen.

AskerBilservice AS

mer enn ett år siden

Rask og bra betjening,girkassen måtte demonteres fra bil og klar dagen etter for henting

Svar fra firma

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!

Anonym bruker

mer enn ett år siden

De er hyggelige på telefonen og alltid hyggelige når man kommer innom.
Men det er dyre på brukte bildeler.
Sjekk alltid nypris på delfør du får tilbud fra dem.

Bileier

mer enn ett år siden

Total mangel for kundeservice og hjelp å få.

Anon

mer enn ett år siden

Jeg søkte etter en noe spesiell bildel, og ØBAS hadde denne på lager. Det tok ca ti minutt fra jeg sendte dem en e-post før jeg fikk svar. Et par timer etterpå var delen på vei til meg i posten. God rask service! Må gi et lite trekk pga dårlig svartid på telefon, men de gjør opp for det med utmerket og rask service per e-post.

Hans

mer enn ett år siden

Servicen er så dårlig at jeg ikke gidder å ringe eller stikke innom mer. (De har noe å lære av gutta på Røsnes). Og de gangene jeg fikk pris på deler kunne jeg like gjerne kjøpe på Mekonomen eller Meca. Sjekk pris først. Du betaler ikke mer for "skrot" deler enn nye vet du..

J.H

mer enn ett år siden

Har aldrig handlet der men er i samme bransje selv. Sitter stort sett forran min skjerm og kan se på delene, men går også ute på gården sammen med kunder eller er ute og sjekker deler. Hva synes du da er værst, bli satt over til en som kan hjelpe deg, få beskjed om og vente en stund, Få beskjed om og ringe senere eller kanskje ikke få svar overhodet? Desverre er det blitt slik at man ikke kan få lov og gå rundt og se så mye lenger på biler på et huggeri, en sikkring som blir borte er ikke så ille, men tro det eller ei. Det finnes folk som stjeler dyrere ting enn det. Desverre klarer ikke jeg og bedømme hvem som stjeler eller ikke så derfor blir det ikke lov og gå rundt og titte. En ting til, hva om du skulle få revet en bil på deg eller kansksje får kuttet deg opp på en hvass kant? hvem er da ansvarlig? Men som sagt, jeg er en konkurent og kan ikke uttale meg direkte om deres service så jeg gir en treer bare fodi det er mest nøytralt

buksemannen

mer enn ett år siden

Dessverre er eieren/sjefen meget lite kundevennlig. men resten av gutta er bra :)
gikk rundt og leitet etter noen deler men ble jaget ut av sjefen. Var vel redd jeg skulle stjele noen sikringer ol. for er jo ikke så mye plass til noe annet i lommene på en jeans bukse. Hallo, det er et huggeri og ikke gullsmed. Folk liker og tråkke litt rundt og titte på vrak osv. Er lissom en guttegreie det. SKJERP DEG Mr boss.

Truls Hagen

mer enn ett år siden

Utrolig fin service, og altid serviceminded betjening.
Kunden er virkelig i høysete, og Atle er min favoritt kundebehandler (god service, strekker seg for å hjelpe, og gode fagkunnskaper). Dette er trolig Nores mest oversiktlige og velordnede bilopphugging, og de har utroligg mye biler, også ukurante biler som Rover og NX100 har de bra med. Kan bare gi skryt – masser av skryt. Kan ikke forstå kritikken ifra de andre kundene. At bilopphugging ikke lengre er selvplukk er naturlig i dagens samfunn, med mye svinn.

Mulige nummerkombinasjoner

691272226912 7222691 27 22269 12 72 22