Om Globalconnect AS
Dine konkurrenter har brukt denne overflaten til å fortelle om selskapet sitt. Du vet at det er gratis å fylle ut firmainformasjon på Gulesider, ikke sant?
Dine konkurrenter har brukt denne overflaten til å fortelle om selskapet sitt. Du vet at det er gratis å fylle ut firmainformasjon på Gulesider, ikke sant?
Juridisk navn
GLOBALCONNECT AS
Selskapsform:
Aksjeselskap
Stiftelsesdato
31.07.2006
Org.nr:
890164072
Aksjekapital
200763000
Omsetning.
-
Firmaskatt
-
NACE-bransje
61.100 Kabelbasert telekommunikasjon
Daglig leder
Styrets leder
Styremedlem
Styremedlem
Viser 4 av 12
chris xu
moreThanAYearAgo
Vi bestilte fiber og ble lovet installasjon etter en viss periode. Ingenting skjedde, vi fikk en mail om forsinkelse. Nå har det gått så lang tid at vi bestemte for ikke å bruke de. Da sender de en faktura til meg for oppstartkostnaden. De har ikke gjort noe ting, vi har ikke fiber. Allikevel velger de å sende en faktura. Meget useriøst.
Pål Dybdal
moreThanAYearAgo
Det har ikke vært annet enn problemer siden vi ble kunde. Kundeservice har hverken evnen eller viljen til å ordne opp. Min anbefalling er å holde seg langt unna.
responseFromCompany
Hei Pål.
Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss som internettleverandør. Dette er noe alle vi i Broadnet tar på største alvor, og håper derfor at du vil ta kontakt med oss, slik at vi kan få muligheten til å gi deg en enda bedre kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Broadnet
Håvard Birkeland
moreThanAYearAgo
Helt elendig kundeservice. Har forsøkt å få enkle svar om en linje i tre uker. Måtte til slutt ringe underleverandør direkte, og fikk svar på fem min at oppsett ikke var riktig. Har ringt Broadnet tre ganger i etterkant for å få bekreftet utbedring. Ingen kan gi noe svar, og ingen ringer tilbake, til tross for at vi hver gang de ikke kan svare avtaler at de skal finne svar og ringe tilbake i løpet av arbeidsdagen.
Styr unna.
responseFromCompany
Hei
Leit å høre at du ikke fikk svar på henvendelsen. Vet ikke hva som gikk galt tilbake i 2016, men raskt og riktig svar er vårt fokus nå. Gjennomsnittlig løsningstid er nå ca 4 min. Håper selvfølgelig at du ikke har noen grunn til å ringe support igjen, men prøv oss gjerne.
Mvh Leder Kundesupport
Nøkkelord mangler