Gule Sider - ditt digitale markedsføringsbyrå i Norge. Vi er et nordisk techselskap som hjelper små og mellomstore bedrifter med digital markedsføring.
Vi hjelper din bedrift å være synlig online
- Annonsering, rådgivning og produksjon av annonsemateriell og hjemmesider er hoved tjenestene.
- Stor oppdatert database.
- Digital tilstedeværelse, vi hjelper med alt .
Gule Sider® - en del av Eniro AB. Google Premium SMB Partner. Drift og produksjon Facebook, Instragram, SnapChat, Display marketplace, Animasjonsvideo, Youtube, Google.no, Bing.no, Nettsjekk, Gule Sider vekting med synergieffekt, produksjon trykte annonsefiler.
Selskapet har virksomhet i Sverige, Norge, Danmark og Finland gjennom de lokale domenene eniro.se, gulesider.no, krak.dk og degulesider.dk. Eniro er notert på Nasdaq Stockholm [ENRO] og har hovedkontor i Stockholm.
Redigerte adressen til bedriften min online med bankid. Dessverre så begynte jeg å få samtaler fra selgere av IT og reklame optimalisering rett etterpå. Jeg har fått så mange oppringinger at jeg må slutte å svare. Fikk ved et tilfelle tilsendt e-post hvilken jeg svarte NEI til og at jeg ikke ønsker noe som helst. Dette forstår ikke GS sitt svindel team å fortsetter å ringe i tider og utider. Det er en skam, styr unna ALT disse har å tilby det er bare pengelopperi.
Svar fra firma
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen din. En av våre kundebehandlere skal ha tatt kontakt med deg, for å kartlegge hva som kan ha skjedd her. Har du ytterligere spørsmål så må du gjerne ringe oss på telefon: 22 74 92 80, eller benytte vår epost: [email protected]
Mvh. Daniel Gule Sider
Berit Storvoll
mer enn ett år siden
Elendig og trist erfaring med Eniro. Påståelige og arrogante selgere som bl.a. påstår at kunder ikke har peiling på markedsføring og slenger rundt seg med uriktige beskyldninger, når de blir konfrontert med egen utsagn. De endrer avtaler til det værre for hver eneste telefonsamtale. Upålitelig og arrogant, og en smule desperat er mitt inntrykk etter min kontakt med deres selgere.
Svar fra firma
Hei Berit, Først vil jeg bare beklage opplevelsen du har hatt med vår selger. Det er ikke slike samtaler vi ønsker du som kunde skal ha med oss. Om du kunne ha sendt en mail til [email protected] med litt mer detaljer om samtalen dere hadde, så setter vi stor pris på det. Da blir det enklere for oss å ta deg med vedkommende.
Johan Løvlie
mer enn ett år siden
Drittselskap. Umulig å komme i kontakt med. Lurer på folk avtaler som er null og nix verdt
Svar fra firma
Hei Johan, Vårt kundeservice har åpent på telefon mandag til torsdag. Ellers kan du bruke vårt kontaktskjema som du finner på kontakt.eniro.com, eller nederst på Gulesider.no. Også er vi tilgjengelige på Facebook, så det skal være lett å komme i kontakt med oss. - Daniel
Irene Nielsen
mer enn ett år siden
Dette er en useriøs bedrift med agrresive selgere som ikke tar et nei for et nei.De lurer småbedrifter til dyre og unødvendige avtaler. Det er bare bortkastet penger å være med på gulesider.
Svar fra firma
Hei, Beklager sent svar, Synes det er veldig synd du ser på oss slik. Gule Sider har over 2 millioner brukere i løpet av en uke, så tjenesten vår er veldig godt brukt. I tillegg hjelper vi med all type annonsering andre steder også. Men har du hatt en uheldig opplevelse med oss, så beklager vi dette. Du må gjerne ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi se nærmere på dette. -Daniel
Willy Røgeberg
mer enn ett år siden
Prøv å komme frem på telefon. Ikke mulig. Særdeles irriterende når selgerne står på telefonene støtt til oss.
Marit Elisabeth Hatling Forsberg
mer enn ett år siden
Hei jeg har fått en inkassoregning på Rolvsøy Fysioterapi, da er det irriterende å vente 15 min på tlf uten svar og det fins ingen mailadresse til dere. Jeg mottar regninger fortløpende men orginalregning har ikke kommet på fakturanr 100103129772. Det er ikke store regnngen men det er prinsippet. Dersom dere har en kontaktperson på oss burde vi hatt en kontaktperson på dere med direktenr.
Irene Ravndal
mer enn ett år siden
Har skrevet til Eniro og sagt opp mitt abonnement på Gule Sider. Får ingen bekreftelse tilsendt på epost, til tross for at jeg har ringt og purret. Har tidligere fått masete henvendelser fra Proff og usanne opplysninger
Svar fra firma
Hei Irene. Vi beklager dette. Fint om du sender oss din kontaktinformasjon på: [email protected], så skal vi se på saken din med det samme. På forhånd takk! Mvh. Nina Berg
Edvard Haugland
mer enn ett år siden
Fikk faktura fra Proff idag, selv om jeg sa tydelig nei takk. Prøver å finne en epost adresse der jeg kan sende fakturaen i retur, og forklare dere skriftlig at dette ikke er ønskelig. Men dere oppgir et 815 nr og et faks nr. ingen epost adresse.
Svar fra firma
Hei Edvard. Vi beklager sent svar. Fint om du sender oss din kontaktinformasjon på: [email protected], så skal vi se på saken din med det samme. På forhånd takk! Mvh. Nina Berg
Torhild Sundt
mer enn ett år siden
Vi står oppført i telefon katalogen med en adresse vi ikke har hatt på 6 år. Hvor mange ganger må en informere om dette før det forandres ?
Svar fra firma
Hei, beklager at dere ikke har fått endret adressen deres. Send meg ny adresse og navn på de som skal endre adressen sin, så skal jeg ivareta det. Ha en fin dag.
Temour Hussain
mer enn ett år siden
Desperate etter kunder, betalt kontakt nummer er et av mange faktorer som skyver ned gule sider
Svar fra firma
Hei,
Beklager at du hadde en dårlig opplevelse. Fint om du tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre vårt beste for å rette på dette. Ønsker deg en god dag! Hilsen Nina hos Eniro Norge
Britt Helmersen Johannessen
mer enn ett år siden
Han ga meg inntrykk av at Proff har overtatt Eniro sitt ansvar for å ta kontakt med oss telefon kunder. Og at alle måtte betale noen tusen for å stå i den vanlige telefonkatalogen som nå er digitalisert. Jeg setter pris på å bli kontaktet direkte av representant for Eniro ikke andre. Er dessverre redd for at jeg er blitt lurt til å betale flere tusen for noe jeg kanskje hadde fått gratis. . .
Svar fra firma
Hei Britt,
Beklager at du hadde en dårlig opplevelse. Fint om du tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre vårt beste for å rette på dette. Ønsker deg en god dag! Hilsen Nina hos Eniro Norge
S.Skaar
mer enn ett år siden
Blir oppringt minimum 2 ganger daglig av 22770205. De skjønner tydelig ikke at jeg ikke er interessert i deres tjenester. Det forklarte jeg dem for 6 mnd siden, alikevell har de nå igjen begynt med sin terror. For noen idioter!
Jeg har registrert mitt nummer hos Brønnøysund for å slippe telefonsalg. Dette er tydelig noe Eniro ikke respekterer.
Useriøst og frekt. Kommer ALDRI til å kjøpe en tjeneste av dem
Svar fra firma
Hei, Stian!
Det er synd at du har en slik opplevelse av Eniro. For at vi skal kunne finne ut av dette, kan du gjerne kontakte oss på http://kontakt.eniro.no og fortelle oss hvilket firma du representerer.
Når det gjelder reservasjon mot telefonsalg i Brønnøysund, gjelder ikke dette for næringsdrivende. Eniro driver kun telefonsalg mot bedrifter.
Mvh. Joachim Kundeservice
martin
mer enn ett år siden
Ble oppringt av selger Stina Danell med løgn og mislende prat som prøvde å lure meg ansatte til å signere en kontrakt som bare skulle være en videreføring av Gule sider. hun spurte flere ganger om det Den kontrakten jeg allerede hadde som skulle fornyes, og svaret var ja. Da fikk hun med Proff. Dette var løgn. Dette er dårlig behandling og dere kan glemme at jeg skal betale fakturaen 3995. Useriøst bedrift.
Svar fra firma
Hei, Martin!
Det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi vil gjerne finne ut av dette, og håper du vil ta kontakt med oss for å få løst saken!
De siste 33 ukene har dere ringt meg . Vil bare spørre om du fortsatt er fornøyd med oppføringen du har hos oss. De nevner ikke i hvilken katalog gul-grønn rosa osv . Jeg svarer at jeg har bet for gule sider og det holder lenge .Da kommer prisen3995 om jeg synes det er dyrt så kan jeg få det til 1995 bare jeg kan få det SÅ RIMLIG. fOR GULE SIDER ER IKKE SÅ BRA SIER SAMME SELSKAP. VEL TAKK FOR DEN DA KUTTER JEG DEN OGSÅ
Svar fra firma
Hei Lillian,
For å kunne sjekke opp nærmere i dette ønsker vi at du sender oss firmaets organisasjonsnummer. Benytt da e-post adresse: [email protected]
Så langt vi kan se har du kun blitt ringt 2 ganger fra oss, det siste året. En mulighet er at du har blitt ringt av et annet firma som har utgitt seg for å være Gule Sider. Dette er en utfordring for oss og våre kunder. Mer om dette kan du lese på bloggen vår: http://gulesiderbloggen.no/se-opp-for-kopier-2/
Ta gjerne kontakt med undertegnede for mer informasjon.
Ha en fin dag!
Vennlig hilsen Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro 815 44 448
P-O Lisen
mer enn ett år siden
Pratade precis med den mest osympatiskt person jag "mött". Ska man kontakt folk så gör de ordentligt. Detta finner jag mig inte i!!!
Svar fra firma
Hei P-O Lisen,
Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med en av våre konsulenter. Slik skal det ikke være. Vi vil gjerne rydde opp i dette, og ber deg sende oss en e-post med organisasjonsnummeret til ditt firma slik at vi kan finne ut hvem som har vært i kontakt med deg. E-post adresse: [email protected] merkes med "Att: Mille M. Karlsen".
Vennlig hilsen
Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro
Asle
mer enn ett år siden
Eniro som eiker anbefalt.no bryr seg helt klart ingenting om hverken når jeg klager på regelbrudd eller at det av noen få personer skrives hva som helst bare for å rakke ned på noen. Eniro er med andre ord ansvarlige for mange feilaktig dårlige omtaler. Har fulgt med i mange månder og sendt dem henvendelser men ingenting ser ut til å endre seg desverre.
Svar fra firma
Hei Asle!
Vi kan ikke finne noen sak knyttet til infoen du signerte omtalen med, men vi kan gi et svar på et generelt grunnlag:
Vi tar våre egne regler seriøst, men vi tar også brukerne våre seriøst. Vi ønsker dermed ikke å sensurere de som holder seg innenfor reglene.
Klager på omtaler blir aldri liggende mer enn 1 virkedag, og vi fjerner alle omtaler vi mener bryter med våre vilkår. Men det er klart at bedrifter ikke alltid har samme tolkning av reglene som vi har.
Når man rapporterer en omtale, blir ikke en slik rapportering nødvendigvis besvart. Som man får beskjed om ved innsending, vil en rapportering føre til at vi tar en ny kontroll av omtalen. Ønsker du å kontakte oss og få en tilbakemelding på saken din, send inn en melding via "Kontakt oss" nederst på siden.
Vennlig hilsen
Joachim Larsen Kundeservce Eniro
Ola Nordmann
mer enn ett år siden
Eniro bruker samme metodene som andre kataloghaier. Det starter med at selger bare skal sjekke at oppføringen er riktig. Deretter får du beskjed om at du står oppført med grunnoppføring. Det er lett å tro at dette bare er vanlig oppføringm, men dette koster ca 4.000 (+ mva vil jeg tro).
Det rare er at nummeret til Eniros selger ikke er søkbart på Gule Sider!
Svar fra firma
Hei Ola Nordmann! Vi jobber for at en telefon fra våre selgere skal være en hyggelig opplevelse. Beklagelig å høre at du ikke har hatt dette. Våre selgere skal være tydelige i sitt budskap og det høres ut som om det har vært en kommunikasjonssvikt fra vår side her. Vi setter pris på din tilbakemelding og vil gjerne forsøke å rydde opp i dette. Hvis du har mulighet, send gjerne en mail til [email protected] med firmanavn så vil jeg komme tilbake til deg så snart jeg har sjekket opp litt.
Mvh Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro Norge AS
Johansen
mer enn ett år siden
gule sider er en oppskrytt og overbetalt tjeneste.
Svar fra firma
Hei, Det er synd at du føler det slik. Send en mail til kris[email protected] dersom det er noe vi kan fikse for deg.
Mvh Kristian Mehlum Lie Kommunikasjonsrådgiver Eniro Norge AS
David Jensen
mer enn ett år siden
Ble oppringt av selger som prøvde å lure meg til å signere en kontrakt som bare skulle være en videreføring av Gule sider. Jeg spurte flere ganger om det Den kontrakten jeg allerede hadde som skulle fornyes, og svaret var ja. Da fikk jeg med Proff. Dette var løgn. Han prøvde å lure til seg salget av en ny kontrakt. Dette er dårlig behandling av eksisterende kunder. Gule sider sin søkemotor er blitt dårligere, og tjenesten for dyr sammenlignet med andre.
PÅL S
mer enn ett år siden
Søkene i Gulesider nærmer seg det latterlige, med irrelevante treff basert på deres "SALG" i søketjenesten. Sluttet å bruke dere som førtsevalg. ENIRO SPLITTER OPP OG FORLEDER KUNDENE VED Å VÆRE UKLARE PÅ HVEM DE ER. GULE SIDER, PROFF, GULESIDER MOBIL OSV DE ER UTLIGJENGELIGE VED FAKTURASPØRSMÅL OG GJEMMER SEG BAK TELENOR
T.G
mer enn ett år siden
Gulesider har utviklet en rar tankegang basert på å foringe tjenestene men fortsatt opprettholde samme latterlig høye prisstruktur! Gulesider gjør mye rart med tjenesten som de tror er bra men som skremmer bort kundene. Våre avdelinger kommer til å kutte ut alt som heter Gulesider, de har elendig service og tjenester som skal fungere virker ikke! Feks pålogging og adm av søkeord. Vi har tatt til fornuften og bruker heller markedsføringsbudsjettet på tjenester som gir valuta for pengene, eks adwords som koster en brøkdel sammenlignet med Gulesider. Gule sider har utenlandske lavtlønnede selgere som tilbyr pakke X løsning til "KUN" 160.000!! Veil pris 955.850,- det må jo være et KUPP!? NEI hold dere borte fra driten!
Trond (33 år)
mer enn ett år siden
Jeg bruker Gule Sider dagelig. Kartet, personsøk, firmasøk. Jeg digger iPhone appen - best på markedet, "ta meg dit" funksjonen er helt rå. I år har jeg også begynt å søke på søkeord i Gule Sider når jeg skal kjøpe noe. Mye bedre treffliste her en på Google. Digger dere! ;)
Anonym bruker
mer enn ett år siden
Useriøst firma. Har ingenkontroll med hvilke firmaomtaler som legges ut på anbefalt.no.
AS
mer enn ett år siden
Jeg er kunde på GuleSider sine tjenester både papir og nett, betaler ca 25.000,- i året. Så ringer selger og gir inntrykk av at nå skal dette bare videre føres/fornyes med ett år, men i virkeligheten er det en ny oppføring i tillegg som koster 10.500,- på proff.no Måten selgerne hos Eniro-selvskapene opptrer på virker som typiske provisjons selgere. Her kommer salget først og sannheten sist!
Christian
mer enn ett år siden
Proff.no er et enestående verktøy. Jeg bruker det hver dag til å sjekke firmaer og personer jeg kontakter i jobbsammenheng.
Oslo
mer enn ett år siden
Kjempe flott at katalogene blir lagd av resirkulert papir.
Anne Randi Horpestad
mer enn ett år siden
Finner alltid det man leter etter, enten det er kart, personer eller firma!
Teknos
mer enn ett år siden
De som jobber der skjønner ikke at man ikke vil bli ringt til en gang i måneden! treigere går det vel ikke ann å bli…
Morten
mer enn ett år siden
Kartene som ligger ute i hvertfall i Kristiansandsområdet virker håpløst utdaterte. hverken nye områder på Rige, Mjåvann, Sørlandsparken andøya er med pr april 2010. Er det noen flere enn meg som savner oppdatering?
Ole Kristian Wrålsen
mer enn ett år siden
Rask og grei respons &; enkelt å huske.
Bare Meg
mer enn ett år siden
Eniros datterselskap “Findexa Forlag“ utgir telefonkatalogen. Jeg mottar telefonkatalogen på døren SELV om jeg har reservert meg mot dette. I tillegg er det ikke mulig å reservere seg mot “Gule Sider“ i papirform eller “Ditt Distrikt” :-( Eniro burde være mer miljøbevisst og tenke at det gavner miljøet å ikke trykke for mange papirkataloger.
THa
mer enn ett år siden
Nei takk er nei takk, man skulle ikke behøve å si det flereganger i året!
Lettere frustrert.
mer enn ett år siden
Trodde kanskje disse folka fulgte listene å ikke ringte de som var sperret mot telefonsalg, men nei…
Jeg mener alle som blir plaget av telefonselgerne og er sperret mot telefonsalg burde klage de inn for Forbrukerombudet. Jeg gjør det.
Dina Storvik
mer enn ett år siden
De har svar på så mye forskjellig. Og det er billig!
Torleif
mer enn ett år siden
Jeg opplever at gule sider har tatt opp kampen og yter til enhver tid en god tjeneste. Bruk 1880 – de er alltid tilstede og gir riktig nr eller opplysning om hvem som jobber med hva.
Marianne H
mer enn ett år siden
Jeg har alltid brukt 1880 nummeropplysningen, og det har aldri vært noe tull med de, alltid en hyggelig kundebehandler å treffe på tråden, og enkel webside å bruke! Håper dere blir kåret til Norges BESTE bedrift. For det er dere virkelig!
spanish. ink
mer enn ett år siden
Lurer folk med løfter. Ikke tro på hverken eniro eller proff !!!
Espen Lund
mer enn ett år siden
Anbefales ikke. Svært dyre !
Tommy Pedersen
mer enn ett år siden
Rein svindel, hold dere unna alle avtaler.
Svar fra firma
Hei Tommy, Synes det er veldig synd du mener vi driver med slikt. Har du hatt en dårlig opplevelse med oss, så må du gjerne sende oss en mail om dette. e-post: [email protected] -Daniel
Asbjørn Odin Aag
mer enn ett år siden
Bedriften vår står oppført med feil telefonnummer, og Eniro som driver Gule Sider er umulig å få tak i. Vi har fylt ut kontaktsskjemaet flere ganger, og ringt gjentatte ganger. Det får store konsekvenser for oss at telefonnummeret er feil, og vi behøver å få rettet opp i det nå med det samme!
Kari Berg Evensen
mer enn ett år siden
Vi har tatt kontakt via mail, tlf og skjemaer for å få rettet opp feil navn og feil i adresse mange ganger ila et år. Ingenting er blitt rettet opp på Gule Sider. Dette er fullstendig uproffesjonelt!! Dere kvalifiserer ikke engang til en stjerne!!
Svein Rye-johnsen
mer enn ett år siden
Jeg har opplevd det samme som Irene.Jeg føler meg lurt til et abbonement jeg overhode ikke trenger,eller harnoen effekt av.Jeg ble oppringt ev en tildels frekk og pågående selger fra eniro her om dagen,da jeg påsto at jeg hadde sagt opp min kontr. med eniro ble han sur og la på.Med dette bryter jeg all kotakt med Eniro
Svar fra firma
Hei Irene. Vi beklager dette. Fint om du sender oss din kontaktinformasjon på: [email protected], så skal vi se på saken din med det samme. På forhånd takk! Mvh. Daniel Tilrem
Heidi Bolland
mer enn ett år siden
Hei. Har flere ganger sendt inn kundeskjema fra hjemmesiden deres med spørsmål om hvorfor flere i vår familie ikke lenger står oppført i gule sider sitt adresse/telefonsøk men får ikke svar fra dere! Hvordan skal jeg da gå fram for å bli kontaktet??? Mvh Heidi
Svar fra firma
Hei Heidi. Vi beklager dette. Fint om du sender oss din kontaktinformasjon på: [email protected], så skal vi se på saken din med det samme. På forhånd takk! Mvh. Nina Berg
Karin Virik
mer enn ett år siden
Har blitt oppringt av en selger fra Proff. Lurte meg til å annonsere på Proff ved å si at de var Gule sider og at det bare var en fortsettelse av den avtalen jeg hadde. Men har fått faktura i tillegg til avtalen jeg har med Gule Sider. Dette er svært uprofesjonelt.
Svar fra firma
Hei Karin. Vi beklager dette og sent svar på omtalen din. Fint om du sender oss din kontaktinformasjon på: [email protected], så skal vi se på saken din med det samme. På forhånd takk! Mvh. Nina Berg
Knut Ole Myrberg
mer enn ett år siden
Oppførsel til selger. Ville ikke gi seg uansett hva jeg sa :-(
Svar fra firma
Hei Knut Ole. Beklager opplevelsen du hadde med en av våre selgere. Om du sender en mail til [email protected] skal vi gjøre vårt beste for å rette opp i dette. Beklager igjen og god dag videre. Hilsen Nina Berg, Eniro
Frank Johnsen
mer enn ett år siden
-2 stjerner Sitter med inntrykk av att dere er desperate etter kunder, skjøner virkelig ikke deres kundebehandlere at det ikke er bare di som har mye å gjøre. frekk pågående og uforskamet framgangs metode. Dette var så utrivelig at kundeforholdet med dere vil muligens bli avsluttet
Svar fra firma
Hei,
Beklager at du hadde en dårlig opplevelse. Fint om du tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre vårt beste for å rette på dette. Ønsker deg en god dag! Hilsen Nina hos Eniro Norge
null
mer enn ett år siden
Vi har sett oss leie på at vi ofte blir oppringt for å sjekke at oppføringen er korrekt osv, som selvsagt bare er en start for å selge mer. Derfor har vi satt ut til et byrå alt som har med katalogoppføringer å gjøre. Da ringer likevel Gulesider og nekter å snakke med byrået vi bruker, når vi henviser til dem. Når jeg spør hvorfor de ikke vil snakke med dem, er det fordi byrået kommer til å redusere eller si opp oppføringen. Respekter at vi bruker byrå. Det kommer av at vi ikke lengre vil bruke tid på oppringing fra katalogfirmaer.
Svar fra firma
Hei,
Vi ønsker selvfølgelig å legge til rette for best mulig dialog når vi kontakter bedrifter, og dersom man ønsker at et byrå skal ta seg av kontakten så skal dette respekteres av oss.
Vi setter pris på at du har gitt oss en tilbakemelding på dette, slik at vi kan sørge for at våre rutiner følges. Vi vil gjerne se litt nærmere på ditt tilfelle og ønsker at du sender en e-post med navnet på firma/org. nr. til [email protected]
Ha en fin dag!
Vennlig hilsen
Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro
Markus
mer enn ett år siden
1. pri må være å ha en god holdning. Det hjelper heller ikke å ringe to ganger, på to dager med en drittholdning for så å forklare meg hvordan mine kunder forholder seg til min bedrift ut ifra deres klikk-statistikker. Dere er en mellommann for søkesider som gulesider, som tydeligvis ansetter aggressive selgere, uten noen spesielle it-kunnskaper, som gjør alt for å få dytta ut en overpriset annonnese, for så å sitte igjen med en god provisjon. Nettannonsering spinner ikke kun rundt deres verden, og heller ikke forklar meg at det er livsvikig for min bedrift.
Og dette er da andre telefonsamtale på to dager. Som deres selger da påstår at jeg tar feil; "Det må ha vært "feil"-gulesider som ringte første dag, denne samtalen er noe helt annet." "Feil"-gulesider? Dere er jo ikke gulesider i utgangspunktet. Ironisk nok fikk jeg for en gang skyld bruk for gulesider, og ser at begge nr tilhører Enrio.
Svar fra firma
Hei Markus!
Vi er selvfølgelig opptatt av at våre selgere skal opptre på en korrekt måte og takker for din tilbakemelding. For at vi skal kunne sjekke opp nærmere i dette ønsker vi gjerne at du sender oss en e-post med organisasjonsnummer til ditt firma og hvilke telefonnummer selgerene ringte fra. Dette kan sendes til [email protected] og merkes med undertegnedes navn og saks nr. 1413512.
På generelt grunnlag kan vi informere om at Eniro er et firma som eier flere merkevarer; bl.a. Gule Sider, Proff og Ditt Distrikt. Det er ingen andre enn Eniro som kan kalle seg Gule Sider. Vi opplever dessverre i perioder at det finnes andre søketjenester som utgir seg for å være våre merkevarer (les mer om dette her: http://gulesiderbloggen.no/se-opp-for-kopier-2/).
Håper du sender oss en e-post så vi kan rydde opp i hva som har skjedd. Vi ønsker at en samtale fra Eniro skal være en positiv opplevelse!
Ha en fin dag!
Vennlig hilsen
Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro
Scott
mer enn ett år siden
I want to personally thank Joachim Larsen for having ethics. I find it really sad that we have come to a society that you must put down another hospital to gain personal greed for their own gain. To actually make false claims, which I find very disturbing. The Anbefalt site can be a valuable asset, used in the correct way. Joachim answered my e-mail back in 2 hours, so outstanding service. Which is quite rare here, unfortunately.
Svar fra firma
Thank you! Glad I could help! :-)
Joachim Eniro Norge
Unni Madsen
mer enn ett år siden
Elendig kundeservice. Eniro har ikke strøket et nedlagt tlf.nr. på over ETT ÅR !!!!!! Har nå igjen sendt seks anmodninger på like mange dager for å få slettet oppføringen. DET HAR ENNÅ IKKE SKJEDD.
Har også bedt om tilbakemelding til epost. DET HAR DE OGSÅ NEGLISJERT.
KUNDEBEHANDLIG ETTER ALL KRITIKK
Svar fra firma
Hei Unni,
Vi har dessverre noe behandlingstid på Kundeservice om dagen. Dette beklager vi. Vi har idag utført korrektur i henhold til ditt ønske, og slettet oppføringen og telefonnummeret. Du skal ha mottatt en bekreftelse pr. e-post fra en av våre kundekonsulenter angående dette.
Vennlig hilsen Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro
LM
mer enn ett år siden
Eniro/Gule sider formidler pop-up reklame for firmaet Planet49 som KUN har til hensikt å samle folks e-postadresser, som da selges videre. "Alle" vinner i konkurransene uansett hva en klikker på av alternative svar. Så må man skrive epostadressen og tlfnr. Etter det så raser det inn 20-talls e-post SPAM daglig fra mange forskjellige produsenter, og stadige telefonselgere. Etter utallige henvendelser og klager til Eniro Norge om firmaet Planet49, så formidler de fortsatt reklame for de på Gule Sider! Forkastelig!
Ricardo
mer enn ett år siden
Hvem som helst kan skrive hva som helst på anbefalt.no, de bryr seg ikke om det er usant. Ikke stol på dem.
Svar fra firma
Hei Ricardo!
Vi modererer omtalene på Anbefalt.no etter hvorvidt de er innenfor våre vilkår og norsk lov. Vi ønsker ikke å sensurere brukere som holder seg innenfor retningslinjene. Vilkårene kan leses her: http://anbefalt.no/vilkar
Videre henviser vi til svaret du har mottatt fra vår kundeservice vedrørende din sak tidligere i dag, hvor vi opplyste om deres muligheter som bedrift.
Dersom man har fått en negativ omtale som man mener er urettferdig/feilaktig, og som ikke bryter vilkårene, anbefaler vi å svare på omtalen. Et slikt svar vil gi bedriften en mulighet til å få siste ordet, oppklare eventuelle misforståelser, og kanskje oppfordre en misfornøyd kunde til å ta kontakt for å ordne opp i situasjonen. Det å skrive et svar på en omtale viser at firmaet ønsker dialog. Omtaler er således en viktig kilde til informasjon for potensielle kunder, man får lese om virkelige opplevelser, og får et ekte svar fra firmaet.
Vennlig hilsen
Mille M. Karlsen Kundeservice Eniro
Annette
mer enn ett år siden
Hva er forskjellen på gule sider og eniro? En selger som ringte meg sa først han var fra gule sider, så etterpå var han fra eniro. Er det lureri eller? Så syns jeg telefonselgerne kan være litt høfeligere!! Og telefonleverandøren vår sier at de sende nr vårt til gule sider og at det kommer opp selv om vi ikke betaler til gule sider noe som selgeren fra gule sider/eniro nektet på. Hvem lyver??
Svar fra firma
Hei Annette, Eniro Norge AS er firmaet som har merkevaren Gule Sider (i tillegg til flere som bl.a. Ditt distrikt og Kvasir), så det at selgeren både har nevnt Gule Sider og Eniro i samtalen er i og for seg riktig. Det stemmer at vi får informasjon om kontaktinfo fra teleoperatør og brønnøysundregistreret, og at dette blir søkbart på tjenesten vår gulesider.no. Vi beklager om det har vært noen misforståelser i salgssamtalen, våre selgere skal være tydelige i sitt budskap.
Hvis det skulle være noe mer kan du kontakte meg på [email protected].
Mvh Kristine Kvarberg Kundeservice
Per Arne
mer enn ett år siden
Lander - under tvil - på en 2'er. Hva skal man med oppføring på GuleSider når man har web-sider og andre oppføringer? Dyrt, er det og.
Treff på søk ber ofte irrelevante.
Over-ivrige selgere som ikke evner å sette seg inn i kundens behov.
Noe positivt? Det må være at GuleSider er kjent i markedet.
Andreas
mer enn ett år siden
Har slutta å bruke alt annet (unntatt telefonkatalogen til privatbruk). Her er jo alt man trenger når man jobber mot næringslivet. Brukt det i 2 år nå og er veldig imponert. Bra app også.
Anonym bruker
mer enn ett år siden
Jeg ble overtalt til å kjøpe en tjeneste som bedriften angivelig bedriften har hatt før. Dette stemte ikke. Det har vært brev på brev og inkassokrav og utallige henvendelser. Jeg anbefaler på det sterkeste å holde seg langt unna denne virksomheten.
Randi
mer enn ett år siden
Ble oppringt i dag av en utrolig innpåsliten telefonselger ved som absolutt ikke tok et nei for et nei. Jeg sa tydelig fra at jeg ikke var interessert, og avbryte samtalen. Hun fortsatte og messe. Jeg la til slutt på, hvorpå jeg ble oppringt igjen med en gang etterpå. Hun var veldig irritert for at jeg ikke hadde tid til å høre på det hun hadde å si..! Kommer aldri i livet til å kjøpe noen annonseplass eller oppføring fra gulesider!!!
Vig Run
mer enn ett år siden
Det nytter ikke hva man gjør; år etter år blir man torpedert av useriøse telefonselgere som jukser til seg angivelige avtaler. Selv om jeg ikke bestiller noe, så kommer det faktura. De spiller på at noen selskaper ikke gidder sjekke, og bare betaler. Møkkaselskap dette eniro
Susanne
mer enn ett år siden
Jeg synes de oppdaterer og utvikler seg stadig. Jeg kommer til å fortsette å bruke gulesider:)
Preben
mer enn ett år siden
Gode tjenester.
ØH
mer enn ett år siden
Jeg anvender uansett Gulesider.no når jeg leter etter frisør, lkjøp tlf nr til personer eller uansett hva det er, jeg finner alltid ett resultat og mener absolutt alle bedrifter burde stå slik at man finner de i bransjen. Ikke alltid jeg kan navnet på den bedriften jeg leter etter og da er det veldig lett og søke i bransjen lokalt der jeg vet de holder til;)
Serhat
mer enn ett år siden
Jeg synes dere gjør en kjempebra jobb og at dere skal fortsette sånn.
Melly
mer enn ett år siden
Jeg lette etter en veldig viktig person i mitt liv som jeg hadde mistet kontakt med. Så søkte jeg på gule sider, altså på nettet, og der fant jeg fram med en gang. ü
AntiEniro
mer enn ett år siden
Jeg er utrolig lei Gulesider og Eniro. De ringer og maser kontinuerlig. De må lære seg å ta et NEI. Jeg er ikke interessert i å ha noen relasjoner med Eniro Norge. Har reservert meg mot all reklame og annonsesalg men får fortsatt tlf fra Eniro. Skjerp dere.
Claudio
mer enn ett år siden
Gulesiders og eg. hele Eniros opplegg er oversiktig og grei, og spesielt overganger til nye sider/layout går som smurt!
Laila Iversen
mer enn ett år siden
Denne tjenesten kunne vært fin hvis den var til å stole på. Jeg har opplevd at den virker 75% av gangene jeg har prøvd.
Marte Nytveit
mer enn ett år siden
Vi finner alltid det vi søker etter – veldig raskt.
Catherine
mer enn ett år siden
Ditt Distrikt Katalog er den betse katalogen i landet. Så mye lokal informasjon da gitt. Og nå har jeg hørt de er kommet på nettet. Ditt Distrikt gjør meg glad i hverdagen. Skal jeg finne tak i et firma, er det i den katalogen jeg ser i. Takk Ditt Distrikt.
Kenneth
mer enn ett år siden
Tjenestene: gulesider, kvasir og proff som jeg bruker mest som Eniro leverer kan jeg ikke få rost nok. Vil takke alle som jobber i Eniro for at produktet er så utrolig bra.
Gabby B.
mer enn ett år siden
Gule sider er topp! Hilsen Bjørn Gabrielsen.
Irritert....
mer enn ett år siden
Det er nå over ett år siden jeg reserverte meg mot telefonsalg. Eniro ringer jevnt og trutt uansett… “!?&;%?&;”#?/%&;!!!!!