Om Hotspring Massasjebad AS

HotSpring har solgt utendørs masasjebad i over 45 år i USA og 26 år i Norge, og du kan slappe av i trygg forvissning om at du har kjøpt et av de beste massasjebadet som finnes på det norske markedet. HotSpring® har svært strenge kontrollrutiner og er en av de få spa-produsenter med ISO 9001-sertifisering. Vi har alltid bad på lager for rask levering til hele Norge. Med Everwood vedlikeholdsfritt kabinett, saltvannsrensesystem, trådløst kontrollpanel, 100% filtrering, Endurol karmateriale, Moto massasje, 12-punds fullisolasjon og designet av BMW design Works, er det ikke rart at HotSpring® er en av Norges og verdens mest solgte massasjebad.

Omtaler om Hotspring Massasjebad AS

Hans-chr Hansen

mer enn ett år siden

God service og hyggelig personale.

JM

mer enn ett år siden

Veldig bra service, takk Knut..

Christian Evy Berg

mer enn ett år siden

Vi har bestemt oss for å prøve å selge vårt hotspring limelight flair bad nå, etter tre år og heller kjøpe hos noen som har et skikkelig landsdekkende service og reprasjonsopplegg...også for de som bor lengre borte fra butikk/repratører.

Vi er altså ikke fornøyd med service/reprasjonsdelen dere opererer med. Vi ble forespeilet når vi kjøpte hos dere, at dere hadde en avtale med erfarne folk på Agder bad i nærheten her vi bor, de nekter i ettertid når vi spør de og vi står der uten dyktige fagfolk i nærheten.

Vi maste så en mnd på dere her på facebook uten å få svar på hvem som kan hjelpe oss her i distriktet. Først når vi etter 1 mnd skriver at dette får forbrukerkontoret ta seg av, kommer der svar fra dere her inne.

Dere skriver da også at personen som har facebook delen har vært borte så derfor ikke svar før...likehvel så vi deres facebookprofil sto online hver dag og det ble svart og klikket liker på andre ting fra samme facebook profil....dette gir ikke akurat tilit for oss som kunder.....

Vi fikk så et tlf nr og et navn til en i arendal to mil unna, og beskjed om at oppgjøret og alt taes med de vist vi trenger hjelp.

Dette er ikke hva vi ble forespeilet. Vi har brukt personen dere ga oss nå sist, en gang før, og det første personen sa var at han hadde ingen erfaring med hotspring sine bad. Han skulle da tømme badet vårt å suge rørene tomme.

Regner med dere ikke har kurset noen siden det og vi vet at personen/ firmaet dere har henvist oss til ikke kan reparere en lekasje inni badet feks....og da står vi der uten noen fagfolk i distriktet til reprasjon og vedlikehold slik dere sa det ville bli når vi kjøpte.

Dere pleier alltid si at "som regel" er det noe kunden kan fikse selv med dere på tlf....det er ikke seriøst å basere seg på "som regel" for det kan bli så veldig ille...den eller de gangene ikke det går slik det pleier, som dere sier.

Vi har nå sjekket andre seriøse levrandører og de har fokus på nettsiden "hva etter handelen". Hva har du å forholde deg til som kunde....i årene etter handelen av nytt spabad. Dere har ikke ET ord om dette men dere skriver misledende på hver side at dere har "landsdekkende service".

Dette er tull....det er bare noen dager siden dere skrev at dere nå arbeidet for å få på plass noe i Kr.sand, Stavanger, Ålesund og en serie med plasser så dere har ikke noe landsdekkende service....vist ikke dere da mener at vi kunder skal betale reiser i dyre dommer med timespris pr reisetime for deres repratører?

Andre store levrandører skriver mye om tiden etter kjøp som sagt...hos en konkurent av dere ber de kunden sette seg inn i hvordan service og reprasjonsdelen fungerer i ettertid....hva det koster...hvem som betaler hva osv....ikke ett ord på deres sider om slike ting.

Alt jeg finner på deres nettside under service...er manualer. Dette skjønner jeg....da dere har basert dere på at vi som kunder reparerer det meste selv på badene vi kjøper hos dere...med forklaring og støtte fra tlf hos dere.

Dette innebærer jo at dere som bedrift...slipper reise og ta garanti jobbene dere egentlig skulle tatt...kundene tar de for dere når delen kommer i posten og dere sitter klar i tlf. Dere må spare enorme summer på garantisaker på denne måten?

Kansje dere fakturerer tlf tiden deres på toppen i garantisaken mens kunden skrur...hvem vet...uannsett...likehvel fremstiller dere dette som det er ett kjempeopplegg for oss som kunder...får badet opp raskt osv....men sannheten er jo at vist dere hadde hatt et skikkelig nettverk bygd opp angående reprasjoner i hele landet så hadde vi også fått badet fort opp å gå igjen...samt slippe å reparere garantisaker for dere.

God butikk for dere...men er det riktig at vi kunder sitter å skrur på garantisaker på badene, så dere slipper å reise ut og ta det som egentlig etter kjøpsloven er deres jobb? Da burde dere gi kundene en skikkelig god pakke med kjemi artikler eller liknende som takk etter min mening.

Jeg gir opp som sagt....og vil nå prøve å bytte over til et bad fra en annen levrandør i Norge som har et skikkelig samarbeid med fagfolk fra nord til sør, øst og vest....da føler en trygghet.

jeg kommer aldri til å få det dere lovet meg når jeg kjøpte badet hos dere likehvel....fagfolk som kjenner badene deres og jobber med de, som stiller opp hos meg ved krise som lekasje eller liknende....uten at jeg må betale timeshvis med reise for folka helt fra Oslo og tilbake....så derfor gir vi opp....vi vet vi vil tape endel på dette...men vi vil ihvertfall oppnå den trygghet vi ønsker i tiden ETTER kjøpet....i årene som kommer.

Jeg skjønner jo hvorfor dere velger å ikke skrive noe på nettsiden deres om tiden etter kjøp av bad hos dere....service...reprasjoner...reise..hva skal hvem betale for, hvem er ansvarlig vist badet blir ødelagt vist en kunde gjør noe feil når dere ber de reparere ting selv osv.

Men vist dere vil være seriøse så lager dere en side på nettsiden deres om hva kunden møter ETTER kjøp hos dere....hvor reiser deres repratører....hvor reiser de ikke....hva koster det....hvor må vi forholde oss til andre....hvem andre....ordner dere det....går oppgjør gjennom dere eller må vi forholde oss til andre der også....syntes ikke dere at kundene fortjener klare skriftlige linjer på noe så viktig, når de kjøper et dyrt masasjebad hos dere?

Vi har ihvertfall nå etter kjøpet hos dere sett at denne delen med etter kjøpet, er den viktigste delen...og vi skjønner vi ikke får det service og reprasjonsopplegget dere forespeilte oss, så derfor er badet vårt nå satt på salg også setter vi service og reprasjonsdelen i høysete når vi velger en annen levrandør på neste bad.

Vi kommer sikkert til å tape endel på dette men vi vil ihvertfall få tryggheten når vinteren setter inn...at vist lekasjen kommer....så møter der fagfolk opp raskt som jobber med den type bad vi har....og som ikke krever 8 timers reise for repratører hver gang vi trenger de.

En gang på de tre årene her ønsket vi at dere selv ordnet en garanti sak på badet vårt...dere skulle da kjøre fra Oslo til Grimstad og retur og det var kuldegrader ute....vi fikk da email fra dere om at det var 14 dager til dere hadde ledig repratør....14 dager og minusgrader ute....dere skriver også i samme mail lengre nede at normal ventetid er fra 2-3 dager til 14 dager....den mailen har vi enda og det sier jo litt om sikkerheten for en kunde vist 14 dagers ventetid ikke er uvanlig.....det endte opp med at dere sendte delen og vi tok jobben selv.

Vår oppsumering er som flere kunder komenterte på Facebook at badene er ok men service og reprasjonsdelen er IKKE bra. Det skrev andre også så dette er altså ikke bare vår erfaring.

Hele service opplegget utenfor Oslo området er helt sikkert økonomisk gunstig for dere...og hoste opp en mann der og en der, som kansje aldri har kikket inni et hotspringbad før....istedenfor et bredt og skikkelig landsdekkende opplegg...men fy så tungvindt og usikkert det blir for kunden å forholde seg til.

Dere har greie massasjebad men det er trist dere ikke ser at dere har mye å ordne opp i og forbedre når det gjelder service/reprasjonsdelen som kommer i årene etter kjøpet for kundene deres.

Men dette tror jeg dere vil bli tvunget til å forbedre dere på enten dere vil eller ikke, når en ser hvor mye fokus nye store forhandlere og andre som driver seriøst med masasjebad nå setter inn på akurat denne delen.

Hotspring limelight flair badet vårt ligger nå på finn hvist noen er intresert. Vi har vært ærlige der med at den som kjøper, burde bo i nærheten av Hotspring og ikke flere timer unna...pga egen erfaring.

Siste tips må være: skal en handle masasjebad på Hotspring og ikke bor rett nedi gata, så få det skriftelig om du må betale reise for reprasjoner, hvor mye, hva du får som kompensasjon for å reparere garantisaker for Hotspring osv. Jeg hadde ikke kjøpt der nå uten en skikkelig skriftelig avtale på alt slikt ihvertfall så en har noe å vise til i ettertid, når badet lekker og det er flere timer til deres repratører....

Husk at tiden etter kjøpet, er vel så viktig som selve kjøpet.