Da vi bestilte reol på Jysk i Tromsø, ble det feil reol skrevet inn på bestilllingen av betjeningen. Vi hentet reolen på lagret og når vi kom hjem så vi at det var feil reol(den var hvit istenfor bøk) Vi ringte jysk i tromsø og sa at vi hadde fått feil reol og sa de måtte hente den , men det nekte de konsekvent og sa vi måtte komme med den selv. Jeg er rystet at når betjeningen på jysk gjør feil da tar de ikke dette til følge. Jeg forlanger at jysk i Tromsø henter den feile reolen som var levert til oss, for og rette opp kundeforholdet. Vi kan ikke som kunde kjøre flere ganger om dag , når det viser seg at betjeningen på jysk gjør slike grove feil. Jeg håper at Dere som er hovedkontor for jysk filialer rundt om i landet finner en løsning på dette , slik at kunde kan bli fornøyd. Det ser ikke ut at de som styrer jysk i Tromsø har eller er intressert i og gjøre det. Håper på et snarlig svar.