Om Norwegian Air Shuttle ASA
Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?
Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?
Juridisk navn | NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA |
Selskapsform: | Allmennaksjeselskap |
Stiftelsesdato | 22.01.1993 |
Org.nr: | 965920358 |
Aksjekapital | 96152158 |
Omsetning. | - |
Firmaskatt | - |
NACE-bransje | 51.100 Lufttransport med passasjerer |
Geir Magne Karlsen | Daglig leder |
Svein Harald Øygard | Styrets leder |
Eric Holm | Styremedlem |
Ingrid Elvira Leisner | Styremedlem |
Katrine Gundersen | Styremedlem |
Lars Rahbæk Boilesen | Styremedlem |
Sondre Gravir | Styremedlem |
Torstein Hiorth Soland | Styremedlem |
Katherine Jane Sherry | Styremedlem |
Geir Olav Øien | Varamedlem |
Nils Henrik Sanner | Varamedlem |
Ilze Silina | Varamedlem |
Viser 4 av 12
Casper Aanesen
mer enn ett år siden
Etter å ha mistet bagasjen min for 8 uker siden, ikke gjort noe for å ta kontakt eller erstatte den, ikke svare på mail, kundetelefon som ikke svarer på henvendelser ang tapt bagasje etc, vil jeg si at jeg ALDRI NOEN GANG HAR VÆRT I NÆRHETEN AV SÅ ELENDIG SERVICE.
Karin Strøm
mer enn ett år siden
Jeg har bestilt et 4-dagers hotellopphold via Norwegian Hotels i California. Ønsker nå å endre booking til 3 dager, men det er komplett umulig! Det finnes ingen chat eller e-post, bare henvisning til et tlf nr i Østen et sted der jeg får (på dårlig engelsk) beskjed om at bookingen må avbestilles for så å bestille på nytt. Hotellet er fullbooket, så jeg risikerer å miste rommet. Det står på bekreftelsen at man kan administrere endring og avbestilling, men det er ikke mulig å endre. Utrolig dårlig kundebehandling at man ikke kan nå noen ansvarlige i Norge. Hilsen frustrert kunde!
Truls Kuhle
mer enn ett år siden
Kundebehandler skjønner ikke engelsk, jeg må bokstavere ordet slik at de åpenbart skriver dette inn i et oversettings program. Har ikke greie på produktene sine........... Åpenbart at jeg må slutte å fly med Norwegian, de klarer ikke fortelle meg om det er mulig å fly med 5 våpen slik som jeg kan med SAS
Thorbjørn Tvedt
mer enn ett år siden
Det mest elendige jeg har vært borte i ang. å skjønne norsk. Ringte og forklarte hva det var ang. el-overfølsomhet og flyreise 2 ganger uten at de forsto det.
Marianne Tjensvold
mer enn ett år siden
satt ca 45 min i kø - fikk svar fra en person med bare delvis norsk kunnskap. hørte min egen stemme hele tiden, fikk ikke noe fornuftig svar på mitt spørsmål - måtte legge på med uforrettet sak. finner ikke et eneste telefonnummer til Norwegian administrasjonen alt må tydeligvis foregå via nettsiden - SUKK!
Kumar
mer enn ett år siden
Prøvd å bestille billett til Bankok 3000 kr dyrere enn THAI AIR WAYS + Du må kjøpe mat i tillegg. For en lang reise ha med mat pakke fikk jeg beskjed fra Norwegian. Lykke til med Ola Nordmenn.
Ms. V
mer enn ett år siden
Pussig at man ikke finner websiden sammen med nummeret til hk på gule sider. Satt på mobilen og skulle booke billett.
Karin Marie Sperre
mer enn ett år siden
Jeg har prøvd å ringe i går og idag og ventet i en time uten å få kontakt. Jeg har blitt belastet med bagasje og setereservasjon 2 ganger pluss at et beløp er trukket av kontoen min i dag uten at jeg har vært innom Norwegian. Fikk ti slutt snakke med en dame som bare snakket engelsk og fikk refundert en del av beløpet, men ikke alt. Prøvde å sende mail, men [email protected] er feil. Ingen mailadresse på sidene deres. Håpløst:!!!!
Kari Gro Tronstad Togstad
mer enn ett år siden
Jeg vil bare takke for den servicen jeg fikk på Gardemoen da jeg kom hjem fra Munchen den 11.desember i år.
Kufferten min ble til dels ødelagt fra Oslo men da vi kom hjem var låsen brukket, hjulene av og stangen til å trille med var løs.
Jeg gikk til skranken og snakket med en hyggelig dame der, fikk et skjema til å fylle ut og etterpå var det spørsmål om jeg ville ha ny kuffert. Jeg svarte at det måtte jeg nok. Damen forsvant og kom tilbake med kuffert innpakket i plast og sa vær så god.
Vi gikk til side og pakket om og damen tok min ødelagte kuffert og sa god tur hjem.
Jeg trodde jo dere ville komme tilbake til saken, men alt ble ordnet der og da.
Fantastisk service, synes både min mann og jeg.
Jeg har fortalt om denne hendelsen til flere og alle har vært forbauset over at dette ble ordnes så fort.
Vi har også vært i kontakt med Nytt &Nyttig som var vårt reiseselskap på denne turen . DY1157.
Tusen, tusen takk for god service.
Hilsen
Kari Gro Tronstad Togstad
Lars Forssander
mer enn ett år siden
Bristfällig kommunikation med resurser från Norwegian pga att språkförståelsen hos telefonrösten är undermålig
Jan Erik Bastesen
mer enn ett år siden
Billetter Bodø-Oslo tur retur gikk bra med sykkel, Oslo - Mallorca gikk og bra med 2 sykkelkofferter. Men retur fra Mallorca skulle vise seg å bli vanskelig. Dette vises ingen plass før etter Bodø-Oslo var bestilt og betalt, og charter fra Oslo. Må jo være mulig å rydde plass til 2 sykkelkofferter til. De tar ikke større plass enn en vanlig koffert. Ingen tar ansvar, ikke solfaktor, ikke Norwegian. Ikke ett fornuftig svar å få noen plass. Og turen lar seg ikke avbestille heller.
Hanne Utsi
mer enn ett år siden
Flyr mye innlands og par -tre turer utenlands pr år.
Norwegian var tidlig med direkteruter, derfor har de "dratt" med de andre som SAS og Wideroe til også å måtte satse på dette, til glede for oss kundene.
Digg å sette seg på flyet fra Oslo til Lakselv direkte (de få rutene Norwegian får lov til å ha dit), istedenfor å alltid måtte fly ha fly-bytte Oslo-Tromsø, så Tromsø-Lakselv. Samt samme opplegg på retur. Mellomlanding med venting er ikke like morro med små barn.
Gunnar Sponås
mer enn ett år siden
Torsdag 14. mars ca.kl.17:30 ventet jeg på Molde Lufthavn på at Norwegan's fly fra Gardermoen skulle komme. Været var pent, flyet kom inn fra vest på vanlig innflyging, MEN UTEN Å HA FELT UT LANDINGSHJULENE. Like før flyet skulle sette seg, økte flyet plutselig motorkraften og tok en "go around" og landet like etterpå på vanlig måte. Passasjerene fikk ingen beskjed om hvorfor dette skjedde. Personellet i kontrolltårnet fikk heller ingen forklaring på denne manøveren. Jeg håper å få en god forklaring på dette som såg ut til å være en hendelse som kunne tatt mange menneskeliv.
Nøkkelord mangler