Om Samsung Norge
Dine konkurrenter har brukt denne overflaten til å fortelle om selskapet sitt. Du vet at det er gratis å fylle ut firmainformasjon på Gulesider, ikke sant?
Dine konkurrenter har brukt denne overflaten til å fortelle om selskapet sitt. Du vet at det er gratis å fylle ut firmainformasjon på Gulesider, ikke sant?
Juridisk navn
SAMSUNG ELECTRONICS NORDIC AB
Selskapsform:
Norskregistrert utenlandsk foretak
Stiftelsesdato
-
Org.nr:
988656615
Aksjekapital
0
Omsetning.
-
Firmaskatt
-
NACE-bransje
46.180 Agenturhandel med spesialisert vareutvalg ellers
Daglig leder
Leon Reinhardt
for 11 måneder siden
Verste kundeservicen!! Kjøpte en vaskemaskin for under 2 år siden + trygghetsavtale 3år. Vi fikk en halvferdig maskin som ble Fikset opp her hjemme hos oss. Etter 1 reperasjon ble det vannlekkasje og ødelagt trommel, belg og dør. Krevde ny men neida.. de fikset alt en gang til og akkurat det samme skjedde igjen!Etter over 10 tlf samtaler med forskjellige ansatte på Samsung er jeg sjokkert! Jeg venter enda på rep og har rett på garanti!? Ingenting skjer. Kunne spy. Krever ny!! FU all på Samsung!!
Thormod Gjestland
moreThanAYearAgo
Samsung kundeservice er helt elendig. Reklamerte på en 20 000 NOK mobil kjøpt 2019 innenfor garantiperiode på grunn av døde pixler på den beskyttede innerskjermen. Fikk bare svar tilbake fra Samsung at de mente at de hadde funnet ut at årsaken var støt/fall og ikke normal bruk. Reperasjonskostnader 8000 NOK. Ba dem dokumentere at de døde pixlene var forårsaket av støt/fall. Det nekter de og hevder de har funnet det ut gjennom X-ray og CT-Scan. Bare tull og svada.
Lars Kristoffer Svensen
moreThanAYearAgo
Ubestrid vinner av elendig kundebehandling. Umulig å komme i kontakt, hverken på chat eller telefonon eller e-post. Planlegger å møte opp på døra deres, men usikker på om selskapet faktisk eksisterer... 0 stjerner!!!
Harald Lundsbakken
moreThanAYearAgo
Ingen mulihet til og kontakte firma. Forbanna på dårlig reklame hvor man må sitte og oppgi data for så og få vite at man er utelukket. Drit firma. Men bra produkter. Ikke drit i de dere lever av.
Rolf Carlsen
moreThanAYearAgo
Umulig å få kontakt via e-post eller chat. Det virker rett og slett ikke. Man må ringe det dyre 800-nr deres. Ikke helt fornøyd med det. :-(
Kristin Næss
moreThanAYearAgo
Elendig hjemmeside. Mangler email adresse som mangler det viktigste nemlig e-mail adresse.
De henviser kun til 81556480 som er dyrt å ringe.
Skal man kontakte dem på email, må man svare på et totalt ubrukelig skjema.
Chatten fungerer heller ikke.
Makan til slett kundeservice og dårlig hjemmeside skal man jammen lete lenge etter.
jan
moreThanAYearAgo
elendig hjemmeside som mangler det viktigste. en e-mail adresse
Tore Reksnes Sanne
moreThanAYearAgo
kjøpte tørketrommel og vaske maskin for under to år siden. det har vært så mye problemer med disse. det er ikke det store problemet i min situasjon, det at kundeservicen deres fra skriver seg alt ansvar er jo problemet her. Samsung er ikke et merkevare med "kundeservice" som tar ansvar for reklamasjonsrett og ansvar for deler som ikke har en adekvat levetid. De slipper meg som lojal kunde og jeg har ikke noe positivt å si om Deres "kundeservice"
Timo Laru
moreThanAYearAgo
Impossible to deal with. Hard to contact. Don't respond to mails (because they claim they never got them -- makes me wonder what sort of systems they're running). No norwegian support, just some call center in Sweden.
Håvard B
moreThanAYearAgo
Jeg har lenge vært en entusiastisk fan av Samsungprodukter.
Utfordringen er at produktene har en tendens til å gå i stykker før garantiperioden løper ut.
Da må man forholde seg til Elesco og Dahlens elektronikkservice.
Det siste året har både koketoppen og stekeovnen min fra Samsung gått i stykker. Begge ble kjøpt hos Elkjøp høsten 2017.
Først ute var koketoppen. Samsung sendte Dahlens for å se på koketoppen. Den ble raskt reparert og jeg fikk en kvittering på at produktet var reparert, testet og ok. Samme dag skulle vi bruke koketoppen, men feilen var fortsatt der. Etter gjentatte purringer både fra meg og Samsung fikk vi etter flere dager svar fra Dahlens på hva som hadde skjedd. Dahlens kunne fortelle at sikringen til kjøkkenet var gått så de fikk ikke testet produktet. Dette var bare nonsens, og litt snedig ettersom de hadde skrevet på kvitteringen at produktet var reparert, testet og ok. Uansett, Elkjøp tok ansvar og byttet koketoppen.
Så klikket stekeovnen. Displayet gikk først i svart og så virket ikke påknappen.
Dahlens sendte to reparatører. De startet med å dra stekeovnen ut og over skuffefronten noe som førte til riper og hakk. I det ovnen var ute, så kom den ene reparatøren på at han måtte på do. Han løp og den andre sto igjen med ovnen mellom hendene. Han ville først sette den rett på benkeplaten, men etter litt diskusjon ble vi enige om at det var bedre å sette den et sted hvor det ikke blir så mange riper.
Så startet showet... De fikk ikke åpnet toppen av ovnen så de dro og slo. Det viste seg at ikke alle skruene var løsnet. Så gikk de løs på innmaten. Samme problem. De fikk ikke ut delene som skulle sjekkes, så de slo og dro igjen. Det viste seg også her at de ikke hadde løsnet alle skruene. Reparatørene påsto at de fort fant ut av hva som var feil, så ovnen ble raskt montert igjen, koblet til og forsøkt påslått. Død som ei sild. De oppdaget da flere deler de hadde glemt å montere, så ovnen måtte åpnes på nytt og delene settes inn. Da vannholderen skulle monteres så var det ikke plass. Dette ble løst ved å slå på den til den smalt på plass.
Ovnen ble på nytt koblet til, men virket fortsatt ikke. Reparatørene fant da ut at de hadde glemt den ene delen på kontoret. De sa samtidig at ovnen var ødelagt/skeiv fra før og at de kunne ikke klandres.
Montørene nektet å signere på hva de hadde gjort, så jeg sendte en klage til Samsung og Elkjøp.
Avdelingssjefen hos Elkjøp videresendte mailutvekslingen hun hadde hatt med sjefen for hvitevarer hos Samsung. De var begge enige om at "dette er krise" hvordan reparatørene hadde utført jobben sin, og at dette vil bli tatt tak i. Noen dager etter fraskriver Samsung seg alt ansvar og vil sende Dahlens for å se på saken igjen, til tross for at Elkjøp mener Samsung må bytte ovnen.
Fredrik Jensen Slettedal
moreThanAYearAgo
Telefonen min tok fyr etter en uke. Skylder på laderen, altså ingen garanti. Laderen var en dyr lader anbefalt av Elkjøp. Useriøs og ubrukelig kundeservice
Carl Otto Pettersen
moreThanAYearAgo
Forsøker å sende epost til SAMSUNG Norge.
Etter tidkrevende og mange forsøk på å fylle inn all informasjon som kreves trykker jeg på SEND. Deretter følger en ULOGISK feilmelding som sikkert er lagt inn i algoritmen for å sperre all epost til innboksen til SAMSUNG.
Dette er bedrageri av kundens tillit og svært skuffende "kundestøtte".
Bortkastet tid og bare tull å forsøke å sende epost til SAMSUNG Norge ! Har hatt samme erfaring tidligere.
Knut
moreThanAYearAgo
Samsung har noen av de flotteste produktene med det fineste design!! Kan anbefales på det sterkeste!
Nøkkelord mangler