Om Tåsen Bilverksted AS

Mekonomen Bilverksted kan reparere i prinsipp alle bilmerker, nye som gamle, og i våre verksteder jobber noen av landets beste mekanikere og teknikere. Ettersom vi følger bilprodusentens serviceanbefalinger så gjelder alltid din nybilgaranti. Du får også selvsagt stempel i serviceheftet etter utført arbeid og 1 års mobilitetsgaranti inngår etter visse kriterier.

Tåsen Bilverksted AS' valgte linker

Bildegalleri

  • Tåsen Bilverksted AS Bilverksted - Lette kjøretøy, Oslo - 1
  • Tåsen Bilverksted AS Bilverksted - Lette kjøretøy, Oslo - 2
  • Tåsen Bilverksted AS Bilverksted - Lette kjøretøy, Oslo - 3

Tåsen Bilverksted AS, Firmainformasjon

Offisiell informasjon

Juridisk navnTÅSEN BILVERKSTED AS
Selskapsform:Aksjeselskap
Stiftelsesdato05.02.2004
Org.nr:986596186
Aksjekapital30000
Omsetning.-
Firmaskatt-
NACE-bransje45.200 Vedlikehold og reparasjon av motorvogner, unntatt motorsykler

Lederstillinger/Administrasjon

Jarle EtlandDaglig leder
Ståle EtlandStyrets leder
Jarle EtlandStyremedlem

Omtaler om Tåsen Bilverksted AS

bente Oftedal

mer enn ett år siden

Dyktige fagfolk! Verkstedet informerer ikke kundene sine om inneklemte dager der verkstedet er stengt. Ikke bra!

Annika O. Sverdrup

mer enn ett år siden

Mekonomens "ansikt utad" trenger en ansiktsløftning. Ble ikke akkurat møtt av entusiasme og imøtekommenhet. Fikk følelsen av at jeg var til bry fra første stund. Når prisene på en del av reparasjonene i tillegg er høyere enn på merkeverksted sier jeg; nei takk!

مسیحیان مبارز ایران

mer enn ett år siden

Er du ute etter ett verksted der du får god service og jobben utført til avtalt pris, da burde du ta turen hit! Jeg har nå brukt dette verkstedet 2 ganger og like fornøyd begge gangene! Sist bytter de registrerreim på min audi og utførte jobben raskt og til ca halv pris av det merkeverkstedet skulle ha. Jeg fikk fast pris på jobben, men når jeg skulle betale ble det faktisk litt billigere enn avtalt pris!:) Disse kommer jeg bruke flere ganger og kan på det varmeste anbefale dette verkstedet!

Joakim

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Har hatt bilen inne til service, EU kontroll og påfølgende reparasjon. Hver gang har vært uproblematisk. Du møter en hyggelig kar bak disken, som også svarer raskt på både telefon og mail, skulle det være noe. Kompetente folk. Kan helt klart anbefales!

Petra

mer enn ett år siden

Jeg har hatt bilen inne til både service og reparasjon av skade, og har alltid vært godt fornøyd. De holder tiden, gir god informasjon og er hyggelige og imøtekommende. Ved en anledning ble det raskt klart da jeg hentet bilen at noe fortsatt var galt, og det var da helt uproblematisk å få utbedret dette kort tid etter uten ekstra kostnad for meg. Anbefales!

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Leverte bilen om morgenen og avtalte at de skulle ringe hvis det ble dyrere enn avtalt. De ringte en gang og vi utvidet jobben og de kom med et nytt prisanslag. Så ringte de noen timer senere, lenge etter t bilen skulle vært ferdig og sa "det hadde vært mye mer jobb enn de trodde" og at de måtte bytte et par deler de hadde glemt å opplyse om. Totalprisen økte dermed med nærmere 50% etter siste samtale og jeg måtte bare hente bilen og betale. Totalprisen ble langt høyere enn det et merkeverksted hadde sagt var fastpris. Dette er for dårlig! Hvis man skal besøke et verksted som dette, forventer jeg at prisen er lavere og kundeservice er god. Her bomma de på begge! Drar ikke dit mer

Anonym

mer enn ett år siden

Tåsen bilverksted anbefales ikke. Jeg hadde bilen inne til EU-kontroll i juni 2013 og det ble en trist affære.

Ved innlevering ble det spurt om småting kunne utbedres på bilen uten at kunde ble oppringt.
Dette medførte at regningen ble ca kr 1.000,- dyrere for småting som jeg ikke hadde behov for å få utbedret og som jeg hadde takket nei til om de hadde tatt seg bryet med å ringe. Dersom du, mot min anbefaling, likevel velger å bruke Tåsen bilverksted må du for all del passe på å si at de uansett skal ringe deg, selv om det bare er småting de foreslår at det kan være fint å utbedre. Det er tydeligvis her de tar inn marginene sine ved å melke godtroende kunder.

Kundeservicen var også av den dårlige sorten:
Jeg ba om å få regning tilsendt pr post men det var enklere sagt enn gjort. Jeg følte meg regelrett mistenkeliggjort som en dårlig betaler. Bilen var levert inn for en bekjent og det var derfor mest praktisk å få fakturaen tilsendt pr post. Kundebehandler begynte da å blande seg inn i
private forhold som bla. hvem det var som skulle betale fakturaen dersom vedkommende ikke var hjemme når fakturaen kom i posten.
Triste greier..

Svar fra firma

Hei... Som andre verksteder prøver vi å være restriktive til å sende fakturaer til nye kunder, det er heller ikke vanlig i bransjen, du hadde sannsynligvis heller ikke fått faktura på Rema 1000, vi bruker mye tid og ressurser på kunder som har utestående beløp hos oss, hvis du mener at det har vært en kommunikasjonssvikt vedr , reparasjonen, beklager vi dette, men at du referer til at vi eller andre verksteder " melker " kunder som du sier, er ikke måten å drive butikk på, vi eller andre hadde da heller ikke hatt mange kunder etter en stund, synd du ikke opplevde de mange kunder gjør hos oss, nemlig det at fakturasum også kan gå i kundes favør, husk også på å være saklig dersom du klager ett sted, en sak har som oftest to sider, man kan ødelegge mye for ett firma, ved å ikke komme med begge sider i en sak, vi kjenner oss ikke helt igjen i din versjon, uten at vi får gjort noe mer ut av det, vi har heldigvis mange faste og fornøyde kunder ( referer til andre saker på denne siden ) du er så klart velkommen tilbake. Mvh Tåsen Bilverksted AS

Pensjonist

mer enn ett år siden

Har hatt to eldre biler (WV Polo og Audi A6) til diverse reparasjoner de siste år. Meget fornøyd med godt arbeide utført til avtalt tid og fornuftig pris. Har også fått hjelp "på sparket" uten timebestilling. Anbefales!

Thomas

mer enn ett år siden

Meget fornøyd kunde. Leverte over forbentning!

Christian

mer enn ett år siden

Inntrykk etter tre år med fire, fem reparasjoner:
Ryddige, raske, rimelige - på alle måter.

Ståle

mer enn ett år siden

Altid hyggelige og raske.Fått hjelp flere ganger på sparket når jeg kommer med bilen min.
Anbefaller det til alle jeg kjenner.

AE

mer enn ett år siden

Fikk bilen før tiden, og til litt under avtalt pris :-)

Mette Flørenes

mer enn ett år siden

Fantastisk god service og veldig bra priser. Hyggelig karer som kan sakene sine. Anbefales!!

Kristin Grostøl Holen

mer enn ett år siden

Veldig fornøyd med dette verkstedet! God service, gode priser, anbefales!

Morten Hansen

mer enn ett år siden

Veldig flinke til å gi pris, finne feilen og fikse til avtalt rask tid. Pluss at de lytter til kunden. Anbefales

Rolf Olsen

mer enn ett år siden

Fikk byttet bremseskiver og tok etterkontroll til EU-godkjenning hos Tåsen Bilverksted (Mekonomen). Der leverte raske svar på epost, konkurransedyktig pris og jeg fikk bilen tilbake samme dag.

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Byttet dynamo hos de 2 år siden. Da snapdrive mente at dynamoen var defekt igjen tok jeg kontakt med de for å høre om de kunne hjelpe meg med reklamasjon. De var kjempe hyggelig og sjekket bilen min gratis. De fant ut at dynamoen virket som den skulle og at det var kun en løs ledning. De sparte meg for 6000kr. Kjempe fornøyd :)

Rune Nilsen

mer enn ett år siden

Tok en EU kontroll + service. Fikk god oppfølging og informasjon. Prisen var grei. Anbefales.

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Har hatt bil både til reparasjon og EU-kontroll her. Rask og god service. Fakturaen kan leses og betales uten panikkanfall.

BR51628

mer enn ett år siden

Hjullager i grus. Leverte inn fredag kl11. Kunne ikke love noe før onsdag/torsdag. Telefon kl 14:45 samme dag, bilen er klar! Fakturert arbeidstid 1,25 og ikke 2, 3 eller 4 timer. Anbefales!

Kt

mer enn ett år siden

Fikk super service på telefon hvor jeg fikk beskjed om at jeg kunne sette igjen bilen, så skulle de få tatt den innimellom.. Bilen ble reparert samme dag, og faktisk billigere..!

ANBEFALES..!

Jarle

mer enn ett år siden

Fikk time etter kort tid. Hyggelige folk og god service. Jeg har funnet mitt bilverksted i Oslo, drar absolutt tilbake igjen!

test

mer enn ett år siden

Ikke bruk dette verkstedet, kort og greit.

Svar fra firma

Alle bedrifter med stor kundemasse, vil oppleve at en kunde eller flere ikke er fornøyd, vi har ca. 2500 - 3000 biler innom i løpet av ett år, og det vil dessverre selvfølgelig, være enkelte som ikke har en god kundeopplevelse. Vi har heldigvis få reklamasjoner, og har heller ikke behov for å markedsføre. Da Herr/ Fru Anonym ikke vil dele sine erfaringer med oss, får vi heller ikke ryddet opp i det vedkommende er misfornøyd med. :-)

Mulige nummerkombinasjoner

225877152258 7715225 87 71522 58 77 15