Om T Aasen Solskjerming AS

Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?

T Aasen Solskjerming AS, Firmainformasjon

Offisiell informasjon

Juridisk navnT AASEN SOLSKJERMING AS
Selskapsform:Aksjeselskap
Stiftelsesdato12.12.1989
Org.nr:956378222
Aksjekapital990000
Omsetning.-
Firmaskatt-
NACE-bransje47.529 Butikkhandel med byggevarer ikke nevnt annet sted

Lederstillinger/Administrasjon

Alf SørdalDaglig leder
Rasmus NordbøStyrets leder
Olav LøgeStyremedlem

Omtaler om T Aasen Solskjerming AS

Anders Fredriksen

mer enn ett år siden

Fullstendig mangel på service. Svarer ikke på e-post etter bestilling, vanskelige å få kontakt med. Leveransetider som ikke holdes. Leveransen vi fikk hjem var feil farge, feil plisse med feil funksjon - ikke bare en gang, men TO ganger! Useriøst firma med uærlige folk, spesiellt daglig leder! Kjøpet endte i Forbrukerrådet. Lang historie kort, bestill ALDRI noe fra dem!! BARE problem!

Svenn Haugland

mer enn ett år siden

Dette er det mest vanvittige vi noen gang har opplevd. Rot fra ende til annen med feil mål, bestilt på nytt også feil mål, feilsendte faktura på feilmålte plisse de selv har tatt mål av. Leveringsadtoer gikk langt over tiden gang på gang med masse masse dårlige unnskyldninger. Vi ble enige med daglig leder om å få rabatt og betalte inn avtalt beløp, måneder etterpå sender du purring på rabbatert beløp. Vi sender mail til de med info. Nå et år etterpå er de så frekke at de sender inkassovarsel på beløpet de har rabbatert oss. STYR UNNA FOLKENS !!!!!!!

Svar fra firma

Produktene våre blir spesiallaget på mål, vi reiser hjem til kunde, måler, gir råd i forhold til valg av produkter og montasje. Når kunden har bestemt seg bestilles varene fra leverandør. For å unngå skrivefeil enten det gjelder farger eller størrelser lar vi to personer kontrollere at alle tall og spesifikasjoner stemmer mellom bestilling og befaringsnotat. Det siste vi ønsker er feilleveranser, først og fremst fordi det gir deg som kunde en dårlig kjøpsopplevelse, men også fordi det koster oss mye ekstra å måtte komme ut på ny for å rette feil.

Likevel hender det at et tall blir feil, og det hender fra tid til annen at leverandørene våre gjør feil. Sikkerheten for deg som kunde er da at uavhengig av hvem som gjør feilen, skal du som kunde ikke måtte lide for de feilene vi eller våre underleverandører gjør, og vi fakturerer deg ikke før leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen.

I forhold til det du skriver om avtalte rabatter og purringer, må du gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva som har skjedd. Det er ingen Svenn H i kunderegisteret vårt, så vi trenger informasjon om hvilket navn leveransen er fakturert på for å finne ut hva som er skjedd.