Om Telenor Norge AS

Konkurrentene dine har brukt denne plassen til å beskrive bedriften sin. Visste du at du som gründer enkelt kan oppdatere bedriftsinformasjonen din her hos Gule Sider?

Telenor Norge AS, Firmainformasjon

Offisiell informasjon

Juridisk navnTELENOR NORGE AS
Selskapsform:Aksjeselskap
Stiftelsesdato28.11.1996
Org.nr:976967631
Aksjekapital-970816881
Omsetning.-
Firmaskatt-
NACE-bransje61.200 Trådløs telekommunikasjon, 61.100 Kabelbasert telekommunikasjon

Lederstillinger/Administrasjon

Birgitte EngebretsenDaglig leder
Jørgen Christian Arentz RostrupStyrets leder
Kenneth PettersenStyremedlem
Per Morten SchouStyremedlem
Thomas Alexander ThyholdtStyremedlem
Cecilie Blydt HeuchStyremedlem
Hege Karita OttesenStyremedlem
Ingeborg ØfsthusStyremedlem
Laila Sønnøve Fjelde OlsenVaramedlem
Hege SlettenVaramedlem
Xinli WangVaramedlem
May-Iren ArnøyVaramedlem
Frode Asbjørn BjerkeVaramedlem
Mariann ØvstegårdVaramedlem
Sara Marazuela RecaVaramedlem

Viser 4 av 15

Omtaler om Telenor Norge AS

OlaOla Olsen

mer enn ett år siden

De ringer og ringer, men gidder ikke svare når jeg spør hva det gjelder på SMS.

Folk har ferie på denne tiden av året

Sebastian Gefwert

mer enn ett år siden

Stop calling me and hang up, what’s wrong with this company

Rikke Amalie Holst

mer enn ett år siden

Ringer flere ganger for dag.. senest de har ringt er klokken ni på kvelden! Jævlig irriterende

Stein Jensen

mer enn ett år siden

Ringer og legger på. Useriøst av en stor aktør som Telenor.

TehT

mer enn ett år siden

Gjentatte forespørsler om telefonabb til tross for at jeg gjentatte ganger sier
Jeg er fornøyd med det jeg har.
får 1-2 telefoner i mnd gjerne flere oppkall i uken til jeg svarer og sier nei

janjancummings

mer enn ett år siden

Forbanna telefonselger. Dette er grunnen jeg aldri vil frivillig vil velge telenor. Har varslet gjentatte ganger at jeg ikke vil kontaktes for salg. Kunde gjennom borettslag. Sterkt argument ved neste møte for å bytte leverandør

Eirik Nordstrønen

mer enn ett år siden

Driver med telefon terror. Selgere ringer hele tiden. Sier du nei så ringer de gjerne igjen dagen etter eller venter noen uker så begynner de på igjen

Thomas Vrålstad

mer enn ett år siden

Forstår aldri at nei er et nei. Ringer stadig fra forskjellige nr og det hjelper derfor heller ikke å blokkere dem. På tide å skjerpe seg? Er ihvertfall en bra måte å ikke få kunder.

Aurora

mer enn ett år siden

Nermest telefon terror! Ringer flere ganger om dagen. Jeg har ikke Telenor fordi jeg ikke er interessert, hadde jeg vært interessert hadde jeg hatt telenor fra før.

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Gir seg aldri å ringe! pøser på med dårlige tilbud hver gang! makan til løgn

netcom ruler

mer enn ett år siden

sleipt og ekkelt å drive å ringe netcom abonnenter for å prøve å stjele kunder. telenor sine telefon selgere er også uhøflige! skjerp dere telenor, og ikke ansett hva som helst.

Disgruntled

mer enn ett år siden

Please stop calling! Relentless calls, this time from 90368656 which shows as Telenor in in a number search. If I wanted ANYTHING from you I would call you myself!!

Sur

mer enn ett år siden

Hvorfor ringe på nytt og på nytt til Netcom kunder?

jh

mer enn ett år siden

ringt hit kl.0951 .hvorfor igjen? vil ikka ha det. Dere har fått beskjed. rett og slett tlf terror.

Beste

mer enn ett år siden

Altid god service! Vanvittig fornøyd med dem! Kansje litt dyr ringepris , men får gå.

AJ

mer enn ett år siden

Nå har jeg sittet i 20 min. med musikk på øret uten å få kontakt med kundeservice.
Utrolig dårlig.

H.O.

mer enn ett år siden

Noe må ha skjedd, for jeg fikk svar med en gang og særdeles rask og god behandling!

Marvel

mer enn ett år siden

Det oppleves å være ventetid på kundbehandling uansett når man ringer. Hvorfor ikke sette inn flere kundebehandlere? Det er håpløse ventetider.

O. Solvoll

mer enn ett år siden

Jeg vil bare bort fra dette selkskapet så fort som mulig. Det er dårlig kundeservice med “lureabonnement” – kostnader som kommer på som man ikke kan forutse.

Gunnar Dyregrov

mer enn ett år siden

Ser på min utmerkede sperretjeneste at de har ringt meg fra dette nummeret 5 ganger i løpet av 7 dager.

Jakub Ihnatowicz

mer enn ett år siden

Teleterror. De ringer ofte og svarer ikke.

Iselin Sletten-Valbjørgsløkken

mer enn ett år siden

Har blokkert flere nummer av dem, men bruker nye nummer heletiden. Ekstremt irriterende bare slutt vil ikke ha noe av dere!

Eirik Braathen

mer enn ett år siden

Slutt å mas....

Leif Torger Grøndahl

mer enn ett år siden

De ringer, og legger på når man tar telefonen.

Emma Waet Gravrok

mer enn ett år siden

Ringer hele tiden med forskjellige nummer, selv etter jeg har sakt jeg ikke er interesert

Maria Trondsen

mer enn ett år siden

Har Telenor abbonement, men blir like vel ringte Telenorselgere hyppig. Er rimelig dritt lei nå

Farid Chondawol

mer enn ett år siden

Ringe meg flere ganger . Så Hver gang svarer at jeg er ikke intrsant om TeleNor abonomant

Olafsen

mer enn ett år siden

Jeg har 25 abn hos Telenor på bedriften min og er godt fornøyd, de er alltid tilgjengelige og har en kundeservice som er oppe 24/7 alle dager. Jeg har også fått en personlig kontakt person i Telenor Bedrift som jeg syns er trygt, hvis det er noe, så ringer jeg direkte til han og får hjelp med engang.

Han følger meg også opp hvis det er noen som overstigen bruken på abn. sitt, for å tilby meg en ny løsning som passer bedre etter behovet.

Jeg har hatt Telenor Bedrift i alle år. Mange som tenker at Telenor er dyrt, de er ikke de billigste, men kvaliteten og servicen er alltid på topp, og det er viktig for meg som dagligleder.

Tusen takk Telenor, jeg kommer til å ha dere i alle år framover så lenge dere fortsetter som dere har gjort de siste årene.

Sherab Dorje

mer enn ett år siden

Telefonen det gjelder er en Samsung Galaxy S2 innkjøpt 22.03.2012 via nettbutikken.
Telefonen har vert inne til reparasjon en gang tidligere da den hang seg og måtte settes opp på ny.
Den19.03.2013 ble telefonen lagt til lading og mens den lå der hørte jeg det kom en melding og ville skjekke denne,
men da virket ikke skjermen og jeg re-startet den med negativt resultat.
Jeg hørte bare oppstartslyden, men skjermen virket ikke!
Ved nærmere inspeksjon var det 2 tynne vertikale "sprikker" inni skjermen.
Telefonen har hele tiden vert beskyttet inni et skinnfutteral og har aldri blitt usatt for slag eller falt i gulvet.
Dette probelmet oppsto innen reklamasjons/ garanti fristen, så jeg krever å få den reparert eller få en ny telefon etter nærmere avtale.
Telenor anntyder at det er min feil og vil ikke erstatte telefonen da jeg selv har påført skaden, det har jeg ikke!!!
Jeg er snart 60 år og jeg har aldri hatt noe annet enn Telenor og jeg forventer da at saken blir løst
ved at jeg får en ny telefon!
Hva skal man gjøre med et så stort selskap, forbrukerådet oversvømmes av slike klager som Telenor ikke vil erstatte!!!

Vig Run

mer enn ett år siden

Da har det endelig blitt klart hva som vi alle har visst om hele tiden: Telenor skviser kundene sine og tar overbetalt for tjenester. Det er sannelig forskjellig man skal finne seg i fra et statsdominert selskap.
Fy skam dere !!

BEAR

mer enn ett år siden

Telenor er alltid tilgjengelig, både når det kommer til de X antall 100 forhandlere som er spredt rundt omkring i Norge og pr telefon. Kansje litt dyrere enn lavpris forhandlere som Onecall, Talkmore osv. Men trenger du nytt simkort, puk kode, generell hjelp så er det alltid en butikk i nærheten. Du slipper å vente i kø på kundeservice, og når du endelig kommer frem så må det sendes i posten etc. Telenor har dekning i hele Norge, best i test på mobilt bredbånd og kjempe priser på mobiler. Nå har også Telenor blitt billige, med fri bruk for kun 249 i 3 måneder. Kundeservice har også blitt utrolig bra etterhvert. Man får rask og proff hjelp, alltid. Ringer man Network Norway etc, så har jeg opplevd ventetid opp i mot 40 minutter.

Anonym bruker

mer enn ett år siden

Kan dere slutte med telefonterror?

Skuffet over monopolister

mer enn ett år siden

Fikk personlig hjelp etter 8 sekunder. Alt ble løst av kundebehandler. Super duper Telenor!

Amund Enger

mer enn ett år siden

Telenor bør ta bedre vare på sine kunder. Når man gjør en henvendelse via kontaktskjema på internett, forventer man å bli kontaktet tilbake i en eller annen form.
Her må kundeservice skjerpe sine rutiner.

nisse

mer enn ett år siden

umulig å komme gjennom. Opptatt kundebehandler uansett når man ringer.
Håpløs kundeservice.
PS. Jeg forsøkte å få kontakt for å si opp mitt abonnement

Merete

mer enn ett år siden

Og deretter ender oppringningen med et opptattsignal.
Det er uhyre dårlig service – av Norges ledende telefonoperatør!!
Og attpåtil skal man velge stjerne for det!!

K.T.M.

mer enn ett år siden

Hvordan kan jeg ringe dere i fra et land som er litt underutviklet og ikke fikser et femsifret tall. Med andre ord, jeg trenger et aattesifret tall.

Harrydata

mer enn ett år siden

Etter tre samtaler med kundeservice, gjentatte forsøk på faks og bruk av kundeskjema, vet jeg enda ikke om Telenor har fått noen dokumenter fordi:
1. Kundeservice påstår at de ikke har fått oppsigelsen jeg sendte for 2 månder siden.
2. Jeg har kopi av oppsigelsen, og vil sende den på faks, men faksnummeret jeg har fått oppgitt 2 ganger på kundeservice svarer at tjenesten er utilgjengelig for øyeblikket. Har prøvd i snart 3 timer.
3. Kundeservice ville ikke oppgi noen e-postadresse til kundeservice, men henviser til kontaktskjema på nettsiden. Der får jeg ikke kopi av min korespondanse med Telenor, noe som jeg vil ha, og ser som helt nødvendig.

Spørsmål.
Hvorfor har ikke Telenor kundeservice oppgitt en e-postadresse og et faksnummer på sine nettsider og i telefonkatalogen?