Om Eplehuset Stavanger
Dine konkurrenter har brukt denne overflaten til å fortelle om selskapet sitt. Du vet at det er gratis å fylle ut firmainformasjon på Gulesider, ikke sant?
Dine konkurrenter har brukt denne overflaten til å fortelle om selskapet sitt. Du vet at det er gratis å fylle ut firmainformasjon på Gulesider, ikke sant?
Juridisk navn
EPLEHUSET NORGE AS
Selskapsform:
Aksjeselskap
Stiftelsesdato
19.01.2004
Org.nr:
986498192
Aksjekapital
350000
Omsetning.
-
Firmaskatt
-
NACE-bransje
47.410 Butikkhandel med datamaskiner og utstyr til datamaskiner, 95.110 Reparasjon av datamaskiner og tilleggsutstyr, 47.919 Postordre-/Internetthandel med annet spesialisert vareutvalg
Håkon Hegna
moreThanAYearAgo
Forferdelig dårlig service!
anonymousUser
moreThanAYearAgo
Jeg kjøpte en iPad hos disse for litt siden, og er veldig fornøyd med selve iPaden. Dette var en julegave til min forlovede.
Det som trakk stort ned hos meg var at den jeg hadde bestilt over nett var hvit, mens den jeg fikk var svart. Jeg la merke til dette i det jeg kom utav butikken og kikket oppi posen. Gikk da inn igjen, og hørte om det hadde skjedd en feil og eventuelt kunne få rettet opp i det.
Jenta bak disken mente da at det var bestilt korrekt, uten noe mer en det. Dessuten var det vanskelig og få tak i en hvit, visstnok. Selv om jeg fant ut senere på min e-mail at kvitteringen som jeg fikk der når jeg la inn bestillingen, var på en hvit. Så eksakt hvor hun fant sin "kvittering" eller info, aner jeg ikke.
Uansett, alle kan gjøre feil og hun bak kassen var sikkert ikke feilen oppi dette. Likevel, jeg ville kanskje trodd at slike leverandører av Apple produkter hadde litt mer kvalitetsikring på arbeidet sitt?
Siden dette var da en vare til 3890,- ikke småpenger som et par hundrelapper
I tillegg, hadde jeg jobbet der så hadde jeg vertfall tilbudt meg og eventuelt hørt med andre avdelinger om de kanskje kunne ha sendt en til kunden med postpakke ekspress. Som et lite plaster på såret, samtidig som det kalles og yte ekstra service. Mulig de ikke har den ordningen med post og slikt, men fleste bedrifter bruker da posten/Bring/budbil vil jeg tro. Siterer en reklame for en stund tilbake, "Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig skuffet!"
Konklusjon : Jeg bestiller direkte fra Apple neste gang.
Nøkkelord mangler