Vanlige spørsmål om Gule Sider-appen

    Her har vi samlet de vanligste spørsmålene og hjelp, til de som bruker Gule Sider via vår Gule Sider-app (iOS og Android).

    Hvordan endrer jeg kontaktinformasjonen min i Personer?

    Ønsker du å oppdatere dine personopplysninger, kan du gjøre det selv her: https://oppdater.gulesider.no/ (krever BankID). Du kan også kontakte oss direkte via følgende kontaktskjema (klikk på linken). 

    Gule Sider finner ikke et telefonnummer. Hvorfor?

    Skrev du riktig nummer? Det kan være et bryternummer vi mangler. Vi har heller ikke alle forhåndsbetalte kontantkortsnummer. Er det ditt nummer som mangler? Se på punktet ovenfor for å få hjelp.

    Jeg kan ikke se min posisjon på kartet. Hva er galt?

    Du må gi apptillatelser for å motta posisjonsdata fra telefonens operativsystem. Dette kan konfigureres under innstillingsmenyen i telefonen.

    Informasjon om en bedrift er feil. Hvordan kan dette endres?

    For å melde feil kan du kontakte oss på 22 74 92 80 eller hvis det gjelder din egen bedrift, selv sende inn forslag til endringer. Dette gjør du ved å søke opp din bedrift, og deretter klikke på endre informasjon. Du signerer deretter endringene dine med BankID.

    Kartet er feil

    Rapporter feil i kartet til oss. Vi prøver å fikse feilene som oppdages. Kontakt oss: https://www.gulesider.no/kontakt

    Veibeskrivelsen er feil

    Rapporter til oss så skal vi prøve å rette opp feilene. Få veibeskrivelse og velg knappen "Rapporter feil". Du kan enkelt markere hva som er feil i veibeskrivelsene.

    Jeg ønsker å annonsere på Gule Sider og på nett – hvordan gjør jeg det?

    Hvordan vil du bli sett? Ønsker du å utvide annonsering på gulesider.no, annonsere på Google, eller teste markedsføring på Facebook? Kanskje du ønsker å forbedre søkemotoroptimaliseringen, eller få en moderne hjemmeside? Kontakt oss så hjelper vi deg! Du finner all informasjon om hvordan du annonserer via linkene.