klubben

treff 19606 bedrifter i dette området

Hammersborggata 90181 Oslo
logo

FLT organiserer arbeidstakere i funksjoner der ledelse og teknisk kompetanse er sentralt for å fremme verdiskaping i bedriften.

Claude Monets alle 271338 Sandvika
logo

Vi er en av Norges ledende scener for live konsert- og scenekunstopplevelser for alle aldre. Du kan se alt fra internasjonale superstjerner til lokale talenter innenfor dans, jazz, klassisk, pop, og mye mer, midt i Sandvika. Velkommen!

Furumoveien 653360 Geithus
logo

Vil du ha det gøy? Vi har sklie med tidtaking, stupebrett, flyteleker og volleyball i vannet.Vil du trene? Vi har alltid reserverte svømmebaner.Vil du bare slappe av? Vi har boblebad, badstue og solarium, god atmosfære og hyggelige omgivelser.

Lakkegata 530187 Oslo
logo

Fellesforbundet er det største fagforbundet i privat sektor. Vi har vel 140.000 medlemmer og organiserer innen industrien, byggebransjen, hotell- og restaurant og innen bilbransjen i tillegg til flere andre i privat sektor. Fellesforbundet er det nest største forbundet i LO. Hovedkontoret ligger i Oslo.

Skrautvålsvegen 22900 Fagernes
logo

Valdres treningsklubb er et folkelig treningsstudio organisert som et idrettslag. Sentralt på Fagernes er det lagt til rette for allsidig trening. Tilbudet består av tredemøller, stepmaskiner, frivekter, apparater og et stort matteområde. Aktiv facebook side/gruppe Valdres treningsklubb.

Fridtjof Nansens vei 58003 Bodø
logo

Nordland idrettskrets er et kompetansesenter som utvikler idretten i Nordland.Nordland idrettskrets jobber for at alle i Nordland gis mulighet til å utøve idrett ut fra sine ønsker og behov.Vi er det regionale leddet for idretten i fylket og består av alle idrettslag, idrettsråd og særkretser tilsluttet Norges Idrettsforbund Olympiske og Paralympiske komité.

Idrettsveien 173370 Vikersund
logo

Vikersund IF er Modum kommunes største frivillige forening. Det bedrives fotball, håndball, hopp, langrenn, volleyball og alpint i foreningens regi. I tillegg har foreningen en mengde andre grupper, blant andre husstyre og representantskap.

Sognsveien 75A0855 Oslo
logo

Norges curlingforbund ønsker å hjelpe klubber til best mulig drift og utvikling. Vi har flere støtteordninger og mulige prosjekter klubbene kan benytte seg av. Her vil du også finne informasjon, retningslinjer og inspirasjon som både utøvere, trenere og ledere i en klubb kan ha stor nytte av.

Kleivbakken 92618 Lillehammer
logo

Friskis&Svettis Lillehammer er et ideelt idrettslag tilsluttet Norges Idrettsforbund. Vi tilbyr gruppetrening i 6 ulike idrettshaller og 4 ulike treningssteder.

(4.95)

Peder Østlunds veg 117045 Trondheim

Velkommen til TSK-Huset selskapslokaler! #nl#

Middelthuns gate 270368 Oslo
logo

Entreprenørforeningen - Bygg og Anlegg (EBA) er en bransjeforening for entreprenører. Foreningen er tilsluttet Byggenæringens Landsforening (BNL) og Næringslivets Hovedorganisasjon (NHO).

Hammersborggata 200181 Oslo
logo

Anonyme Alkoholikere er et fellesskap av kvinner og menn som deler sin erfaring, styrke og håp med hverandre for at de kan løse sitt felles problem og hjelpe andre å friskne til fra alkoholisme.

Skippergata 210154 Oslo
logo

String Showbar ble startet i 1998 og er en godt etablert strippeklubb i Oslo. Det er en gentelmans strippeklubb med exclusive innredning og en rolig og avslappet atmosfære, som tilbyr proffesjonell service og topp striptease artister fra Europa. Det er dette som bringer våre kunder tilbake til oss gang etter gang!

Produksjonsveien 241618 Fredrikstad

Din grossist innen storhusholdning

Øvre Fyllingsveien 735161 Laksevåg
Ormsundveien 160198 Oslo
logo

Norsk Folkehjelp er partipolitisk uavhengig, men ingen politisk nøytral organisasjon. Vi tar standpunkt i viktige samfunnsdebatter, og vårt mål om en mer rettferdig verden innebærer at vi ofte velger samarbeidspartnere som kan være i opposisjon til eller i konflikt med makthaverne. Folkelig deltakelse og organisering er viktige tiltak for å sikre menneskerettighetene og gi folk mer innflytelse over egne liv og over samfunnsutviklingen.

Lars Hilles gate 20A5008 Bergen
logo

Norges Musikkorps Forbund jobber for korpsene i Norge og vil legge til rette for at hvert enkelt korps skal styrkes. Det skjer gjennom å stimulere til faglig kvalitet, målrettet arbeid og vekst i hvert enkelt korps.

Sportsvegen 32150 Årnes
logo

Raumnes & Årnes er en breddeklubb etablert i 1881. Vi har A-laget i 4 div og B-laget i 6 div.

Møllergata 390179 Oslo
logo

Norges luftsportforbund er din garanti for gode opplevelser i luften.Vi er et nasjonalt forbund for luftsportsaktiviteter.

(5)

Røyseveien 413530 Røyse
logo

ADRA hjelper mennesker som trenger vår hjelp, uavhengig av alder, kjønn, etnisitet eller politisk/religiøs tilhørighet.

Tangen 84608 Kristiansand S
logo

Strømmestiftelsen bekjemper fattigdom gjennom utdanning, jobbskaping og samfunnsbygging i 11 land i Asia og Afrika. Vi gir mennesker muligheten til selv å kjempe seg ut av fattigdom.

Grubbegata 40179 Oslo
logo

Rundt våre leirbål er det plass til alle! KFUK-KFUM-speiderne er en barne- og ungdomsorganisasjon som tilbyr aktivitet for barn og unge i hele landet. Er du voksen kan du bli med som leder. Hos oss kan du oppleve natur og mestring sammen med andre. Liker du å være ute, lære nye ting og henge med gode venner? Bli speider nå!

(1)

Sidsel Sidsærks vei 280956 Oslo
logo

Badenymfene babysvømming ble startet i 2003. Siden den gang har vi hatt baby og småbarnsvømming hovedsakelig i alderen 0 til 10 år.Badenymfene er i utvikling og vokser stadig.Badenymfenes mål er å lære flere barn å svømme. Vi ønsker å gjøre barn trygge/kjent i vannet allerede som babyer.